frank: о, привіт, чаєчко) я тут випадково – чесне слово. десь бачив вірша-репліку на цього чух-маргінала, і аж тепер згадав, щоб на це поглянути. що сказати? якраз найтупіше місце цього тупо-вірша вам до душі припало! ключове слово: "симбіоз". – дослідіть його саме та приклади його вживання. а вже про хрусталь (а ще каври, моющі аббої та крим-плінові чоботи) почуттів – зовсім инша розмова. спитайте в цього джентельмена, чий крим: і то так, щоб я бачив
frank: до олесі: на 4 (візуально) стовпчики 4 рими – чи не значить це, що можна було зовсім без них? тобто позаяк рими тут не відіграють значної ролі, від них краще було зовсім відмовитися
frank: в таких віршах не треба римувати. рими все псують. тут, до речі, 2 рими правильні, й ще 2 – неправильні, тобто не рими власне.
було зауваження й до назви, та ви її, на щастя, змінили
frank: ні, простий синонім тут не згодиться. потрібен такий присудок, що змалював би розвиток. приклад: \"та загримить, мов музика, олія\". але олія не гримить, а нічого кращого на думку не спадає
frank: дуже погано, дуже сумно. \"твоїх сплетінь\"? не подумайте, що я вам співчуваю: мені навіть весело спостерігати перебіг вашого інтелектуального занепаду