Сайт поезії, вірші, поздоровлення у віршах :: Ярослав К.: на папері - ВІРШ

logo
Ярослав К.: на папері - ВІРШ
UA  |  FR  |  RU

Рожевий сайт сучасної поезії

Бібліотека
України
| Поети
Кл. Поезії
| Інші поет.
сайти, канали
| СЛОВНИКИ ПОЕТАМ| Сайти вчителям| ДО ВУС синоніми| Оголошення| Літературні премії| Спілкування| Контакти
Кл. Поезії

  x
>> ВХІД ДО КЛУБУ <<


e-mail
пароль
забули пароль?
< реєстрaція >
Зараз на сайті - 8
Пошук

Перевірка розміру



honeypot

на папері

Ярослав К. :: на папері
Кружля над нашою землею
Тривога зграєю круків,
Країна - ніби дві Кореї,
Де ворожнеча - всі роки.

Вже чверть століття ми по колу,
Фонтаном кров із рани б'є,
Нам біль церковного розколу
Спокійно жити не дає.

Якби ж то гордість вгамувати
І розібратися самим,
Так ми чужих звемо до хати,
Віддавши половину їм...

А може міф, що намір добрий?
За владу бійка іще та...
У перетягуванні ковдри
Ми ж забуваємо... Христа...

На мінне поле без саперів
За церкву начебто, одну,
Та об'єднавши... на папері,
Не запалити б знов війну...

ID:  810073
Рубрика: Поезія, Громадянська лірика
дата надходження: 15.10.2018 15:19:27
© дата внесення змiн: 13.03.2019 21:59:02
автор: Ярослав К.

Мені подобається 6 голоса(ів)

Вкажіть причину вашої скарги



back Попередній твір     Наступний твір forward
author   Перейти на сторінку автора
edit   Редагувати trash   Видалити    print Роздрукувати


 

В Обране додали: Евгений Познанский
Прочитаний усіма відвідувачами (1069)
В тому числі авторами сайту (38) показати авторів
Середня оцінка поета: 4.40 Середня оцінка читача: 5.00
Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі..
Сторінки (2):    назад [ 1 ] [ 2 ] вперед




КОМЕНТАРІ

Владимир Зозуля, 30.10.2018 - 12:13
а Вы думаете для чего это всё? кому война, а кому и мать родна. им войны то чего бояться, кукловоды за океаном, а эти чуть - что туда же рванут, благо денег наворовали вдосталь. это нам нужно бояться и думать учиться нужно, вот только мало кто хочет. эти на западной думают, что война до них не доберется, какой идиотизм, если полыхнёт, то будет такая резня, что никому мало не покажется.
вот интересно, наши наци, и иже с ними, понимают, что может быть, если Россия перекроет нам поставки газа, нефти, угля, атомного топлива на наши АЭС, я уже не говорю о рынке для наших никому не нужных товаров? похоже, они такими "глупостями" не заморачиваются? а это ведь полный алес для нашей полумертвой экономики, это полный развал страны будет и никакой войны не нужно, приходи и бери голыми руками то, что останется от неё, ещё и сами благодарить будем за спасение от хаоса и внутренней резни. положение хуже некуда, цены на всё растут как грибы после дождика, а им до экономики дела нет, им язык да вера покоя не дают, а то, что народ по миру идёт - пустое, считают, что на их век дураков хватит. доколе дураками будем то, а, Ярослав?
спасибо Вам за стих и честную гражданскую позицию. friends
 
Ярослав К. відповів на коментар Владимир Зозуля, 05.11.2018 - 22:01
Да, Володя, власти прекрасно знают, что объединяет людей в многонациональной, многоклнфессиональной стране больше всего достаток, а стравливает - язык и вера. Очевидно, что они марионетки, временщики, которые выполняют извне поставленные задачи, попутно решая свои - наворовать и свалить. В этом плане мне понравился трейлер Зеленского из анонсируемого нового "Слуги народа". Единственное "достижение" - безвиз - и то направлено на освобождение нашей территории, как и война, как и доведение наиболее уязвимых слоёв населения до обнищания.
Опытные водители говорят, если хочешь быстрее проехать затор - пристраивайся в полосу за маршрутками, они на этом собаку съели. Мне тут напрашивается аналогия с детьми наших высших должностных лиц, пускающих корни за границей. Если уж они себя здесь не видят, то какие тогда перспективы светят нам, пересічним громадянам? Поневоле начинаешь задумываться о том, чтобы уехать. Да тут, была бы возможность, большинство националистов рвануло бы за бугор, глядишь, и венгерские паспорта пригодятся, да и так по кол-ву заробітчан Западная Украина, наверное, чемпион.
Ладно, чересчур уж грустно. Может, прорвёмся как-то... friends
 
12 12 12
Шановний друже Ярославе! Цілком подиляю твоє занепокоєння і підтримую цей прекрасний вірш!
Вірно сказала одна розумна людина про цих творців автокефалії, що головна їх помилка у тому, що вони ненавидять сусіда більше, ніж люблять самого Христа і батьківщину.Дуже показовим тут є те, що ярими адептами автокефалії є неоязічники і симпатиуки протестантів! люди, яким взагалі і до православного Храму входити не слід.входити не слід. Я вірю, що з божою поміччю мі відстоємо нашу канонічну Православну церкву! Бувають часи гонінь, але хіба християни не витримували їх і раніш? і як вірно сказав Святий Нестор-Літописець "Грекі лукаві"...
В обране! і низький тобі уклін, друже! Тримаймося!
 
Ярослав К. відповів на коментар Евгений Познанский, 02.11.2018 - 22:32
"Бог поругаем не бывает". Перші християни якось і в катакомбах переховувалися... але тоді і житло в більшості з них від печер мало відрізнялося, втрачати було по суті, нічого. Зараз на таке наважитися, мабуть, важче. Але ж сказано, що адові ворота церкву не подолають, то ж, вірмо, друже.
 
Денисова Елена, 17.10.2018 - 10:51
!!! Актуально. "Не запалити б знов війну" !
 
Ярослав К. відповів на коментар Денисова Елена, 18.10.2018 - 13:24
Тож, тренуймо свою вогнетривкість, Олено angel
 
Alisson, 16.10.2018 - 23:31
Якби ж люди були розумніші і вірили у себе і людство, а не в мертвих євреїв, усім були б до лампочки ті церковні розбірки. Де є місце вигаданому богу, там панує бідність, злочинність і темрява. pardon
 
Ярослав К. відповів на коментар Alisson, 18.10.2018 - 13:21
Оскільки люди досі не створили повністю штучним шляхом жодної живої клітини, то очевидно, що живі істоти, в т.ч. і люди, є творінням вищої сили, тобто Бога. Та якби лише відмінність поглядів на Його сутність породжувала непорозуміння, але ж у це ще й політики втручаються, які може й до церкви-то не ходять. І саме це викликає стурбованість angel
 
Alisson відповів на коментар Ярослав К., 20.10.2018 - 22:25
Вашу позицію розумію. Проте створення будь-якого матеріального витвору з дуже складною структурою потребує від творця значної теоретичної бази і високого рівня технічного розвитку цивілізації. Хто міг подумати кількасот років тому, що в майбутньому людей геть звідусіль оточуватимуть предмети, що живитимуться електричною енергією, на виході видаючи тепло, світло, результати складних обчислень? А сучасні типи комунікації, а носії інформації?.. одна віртуальна реальність чого варта! Людство розвивається, його витвори ускладнюються, і це справді божественно! Органічні форми життя — це форма складності матерії. Розумне біологічне життя — ще вища форма. Богів створили люди, аби заповнити порожнечу у своєму світопізнанні. Наразі, у епоху вільного розповсюдження і доступності будь-якої інформації, релігії є гальмами, що заважають людству пізнавати об'єктивну Істину. Будь-яка церква — це дім неуцтва, брехні і чистого зла у відношенні до природнього прогресу розумної цивілізації. Церква завжди слугує державі як інституція, покликана роззброювати населення, роблячи його терплячим, згодним, боязким, аполітичним, а значить — безпечним для злочинців-владотримачів.
 
Alisson відповів на коментар Ярослав К., 20.10.2018 - 22:29
Уже зараз люди навчилися працювати зі стовбуровими клітинами... Селекція, генна інженерія, клонування... З такими темпами і клітини синтезуємо — не сумнівайтеся! Слава науці! Людині слава! friends
 
Ярослав К. відповів на коментар Alisson, 21.10.2018 - 07:27
Наскільки мені (як хіміку за фахом) відомо, на шляху до синтезу живої клітини існують принципові технічні перепони. І впевненості, що вони будуть подолані, наразі немає. Але суть не в тому, в будь-якому разі зрозуміло, що самостійно життя виникнути не могло, тим більше, еволюціонувати до таких високих форм. А більшість вчених, до речі, віруючі. І вони визнають, що християнство науці не протирічить.
Христос створював церкву не для того, щоб вона слугувала державі, але політики завжди намагалися її для цього використовувати. Тому, незважаючи на значні наукові досягнення, війн на планеті менше не стало, і голодних, позбавлених всього необхідного для життя досі вистачає. Отже, занадто прославляти людину, як на мене, зарано. Але хід Ваших думок зрозумілий, якесь раціональне зерно знайти в ньому теж можна friends Дякую за цікавий відгук по суті. angel
 
majra, 15.10.2018 - 23:18
girl_sigh 16 17 Так, щира правда... Аби знов не почали розпинати розп"ятого Христа...Важкі часи, хаос і розруха в головах...Дай, Боже сил і терпіння!
 
Ярослав К. відповів на коментар majra, 18.10.2018 - 13:12
Ох, чи не почали вже... Нехай Господь вбереже нашу країну... angel
 
ЮНата, 15.10.2018 - 22:57
12 Однозначно підтримую, Ярослав! Справді останні події стосуються політики, а не віри. Вони внесуть ще більший розбрат. А церква наша була і є українською, з 90-х років самостійною. Богослужіння ведуться не російською, а церковнослов*янською мовою. Перед Москвою ми не звітуємо. Так в чому питання?
 
Ярослав К. відповів на коментар ЮНата, 17.10.2018 - 00:00
Канонічна УПЦ давно має від МП томос про автономію та самостійність, але дехто не вірить у те, що церква перед москвою не звітує. Тут уже вибір кожного, кому, чому або у що вірити, в цьому й питання. Дякую за розуміння, Наталю angel
 
Ганна Верес, 15.10.2018 - 18:01
Гарний вірш, актуальний. До речі, як і всі всі Ваші вірші. Так, побоювання є, але це мало статися. Яка ціна його, це друге питання. Думаю, вовка боятися - в ліс не ходити. Народ просинається, побачив, як живуть люди за кордоном. Нас уже не загнати у кошару.
12 12 12 give_rose
 
Ярослав К. відповів на коментар Ганна Верес, 15.10.2018 - 22:26
Цей вірш не про кошару, Ганно, а про церкву. В тому-то й біда, що влада заполітизувала це питання настільки, що й прості люди перестають відокремлювати державу від релігії. Вже багато написав на цю тему відгуком нижче, як буде бажання почитати - будь ласка, бо не хочу повторюватися friends .
 
Олена Жежук, 15.10.2018 - 17:51
А я не лише за об*єднання , а взагалі за єдину церкву нашу, українську. Так мало бути історично, якби не отой нав*язливий брат.
 
Ярослав К. відповів на коментар Олена Жежук, 15.10.2018 - 18:35
За конституцією держава відокремлена від церкви. Церква має свій устав, і подібні речі мають відбуватися лише канонічним шляхом. Проблема у тому, що під політичним тиском заради політичної доцільності канони ці трактуються по-різному, і на жаль, так було завжди... А для Бога національностей не існує, до порятунку душі помісність церкви не є визначальним критерієм, лише наші вчинки, думки, серце... 16 Автокефалія потрібна в першу чергу політикам, які вбачають у церкві свою чергову кишенькову партію та хочуть мати від неї політичні дивіденди. Головне, щоб це не нашкодило, щоб був мир, Оленко. Тому й тривожно... angel
 
Олена Жежук відповів на коментар Ярослав К., 15.10.2018 - 19:00
...та вчила ще у внз про енні речі. Та за отим "тривожно" відчувається прив*язаність автора до церкви московського патріархату. Чому політикам? мені потрібна автокефалія, не розписуйся за народ український, Ярославе, "не умнічай", бо ти знаєш мою ПРОУКРАЇНСЬку позицію.
 
Ярослав К. відповів на коментар Олена Жежук, 15.10.2018 - 20:25
Та будь-який українець має свою проукраїнську позицію з власним її баченням, але тут зовсім не про те. Для мене, наприклад, як для віруючої людини, питання не в належності до певного патріархату, а в канонічності, тобто законності, всесвітньої визнаності церкви. Паломники, наприклад, відвідують Єрусалим, Грузію, Сербію та ін..., як і їхні церкви, і це абсолютно нормально. Якби я туди переїхав, то ходив би до храму без зважання на патріархат, аби лише церква була канонічною. До речі, у багатьох країнах існують православні приходи різних канонічних юрисдикцій, та це не заважає їм мирно співіснувати. Вже мовчу про купу конфесій, мусульманських общин чи католицької церкви, яка повністю підпорядкована папі римському, тобто державі Ватикану, і це на нашій території. Може влада ще помісну мусульманську структуру організує? Навряд чи кримські татари будуть у захваті, бо там багато різних течій.
P. S. Цей майданчик слугує для обміну римованих думок, тому можна ділитися їми, скільки заманеться, тож і ти можеш "поумнічати" трохи, краще тут подискутувати, ніж на полі бою. Завжди тобі радий, Оленко punish love14 friends
 
Олена Жежук відповів на коментар Ярослав К., 15.10.2018 - 20:46
Навіщо мені дискусії. Я навіть не хочу розбиратися у тих канонах, приходах, структурах. Я живу в Україні, отож хочу ходити до української церкви, де хочу чути українську мову. Треба буде і на поле бою вийду за правду. Ховатися за Кирилом не буду.
 
Ярослав К. відповів на коментар Олена Жежук, 15.10.2018 - 20:49
Вже он, одне поле 04 є, Оленко, там теж усі за правду. Але в кожного вона своя, тому консенсус треба шукати, не доводячи справу до реальних конфліктів.
 
Олена Жежук відповів на коментар Ярослав К., 15.10.2018 - 20:51
чому ти за всіх розписуєшся, кажи конкретно про себе, видно ж як відстоюєш заядло московські канони, що як і все нав*язала нам росія. Слава Богу, що більшість людей прозріло в нашій Україні.
 
Ярослав К. відповів на коментар Олена Жежук, 15.10.2018 - 20:57
Ото й біда, що ти не хочеш розбиратися. Тоді нема сенсу і в диспуті. От вивчиш питання, тоді й поговоримо предметно. Слабо? wink
 
Олена Жежук відповів на коментар Ярослав К., 15.10.2018 - 21:02
Це тобі слабо зізнатися, що визнаєш лише церкву московського патріархату і підтримуєш російську мову в державі. А все що мені треба, я знаю... до того ж мені подобається і протестантська церква.
 
Ярослав К. відповів на коментар Олена Жежук, 15.10.2018 - 21:07
А вона має Томос? Ні? Її між іншим, Лютер заснував, він точно не українець. А взагалі, це питання стосується православних, тому продовження нашої розмови буде недоречним.
 
Олена Жежук відповів на коментар Ярослав К., 15.10.2018 - 21:12
Знову з*їхав? Боїшся, ой відчуваю, що боїшся зізнатися... Про Лютера кожен школяр знає. Питання закрито, бо на то є Вікіпедії, інші джерела.
 
Дмитро Кiбич відповів на коментар Ярослав К., 15.10.2018 - 19:49
Ярославе, нiби ж тут i чоловiчу солiдарнiсть треба продемонструвати. Але в даному випадку - нi, нi в якому разi. Тут я повнiстю погоджуюся з Оленою. Головне, щоб був мир - це так i е, тут з вами не можна не погодитися. Але, у тому-то й справа - як глави церков цей мир трактують. Глава УПЦ Киiвського патрiрхату Фiларет(Денисенко) погоджуеться, що потрiбен мир, але мир - не будь-якою цiною, не шляхом територiальних поступок, не вiдмови Украiни вiд частини територiй. А ось глава Московського патрiархату Кирил(Гундяев) повнiстю пiдтримае заяви Путiна вiдносно Украiни i глава УПЦ МП Онуфрiй(Березовський) явно не проти розвитку подiй за сценарiем ФСБ.
 
Олекса Удайко відповів на коментар Дмитро Кiбич, 16.10.2018 - 13:12
Гарну, жирнющу крапку поставив, Дмитре! Ця суперечка зайва, якщо ти - українець! А хто зараз нібито за мир, лукавить! Бо саме Росія прнесла НЕ-мир в Україну! У тому числі і за допомогою ГеБіста Гундяєва! Все буде гаразд, панове миряни! Своя держава - своя церква! Голосувати "галасуванням" не будемо! Амінь! 16
 

Сторінки (2):    назад [ 1 ] [ 2 ] вперед
ДО ВУС синоніми
Синонім до слова:  аврора
Маргіз: - Мигавиця, кольорова мигавиця
Синонім до слова:  аврора
Юхниця Євген: - смолоскиподення
Синонім до слова:  аврора
Ніжинський: - пробудниця-зоряниця
Синонім до слова:  метал
Enol: - ну що - нічого?
Знайти несловникові синоніми до слова:  метал
Enol: - той, що музичний жанр
Знайти несловникові синоніми до слова:  аврора
Enol: - та, що іонізоване сяйво
Синонім до слова:  Бабине літо
Маргіз: - Осіннє танго
Синонім до слова:  Вірний
Маргіз: - Вірний - однолюб
Синонім до слова:  гарна (не із словників)
Маргіз: - осяйна
Знайти несловникові синоніми до слова:  Вичитка
Юхниця Євген: -
Знайти несловникові синоніми до слова:  Мобілізація
Юхниця Євген: -
Знайти несловникові синоніми до слова:  Рахманий
Mattias Genri: -
Синонім до слова:  гарна (не із словників)
Mattias Genri: - sliczna...
Синонім до слова:  видих
Наталя Хаммоуда: - Відди́х, зди́х.
Синонім до слова:  Вірний
Eyfiya: - Непохитний
Синонім до слова:  Вірний
levile: - Незрадливий Вірний
Знайти несловникові синоніми до слова:  Верлібр
Андрій Ключ: - Танцпро – танцююча проза
Синонім до слова:  Церата
Олекса Терен: - Обрус.
Знайти несловникові синоніми до слова:  видих
Enol: -
Синонім до слова:  гарна (не із словників)
Микола Холодов: - Кльова, Класна, Красна.
Синонім до слова:  Церата
Neteka: - Вощонка
Синонім до слова:  Церата
dashavsky: - Клейонка.
Знайти несловникові синоніми до слова:  Церата
Юхниця Євген: -
Синонім до слова:  гарна (не із словників)
Neteka: - Писана
x
Нові твори
Обрати твори за період: