Дзвонар: Не бачу Вас на моїй сторінці.
Почитав Ваші коментарі. Де ж там критика?
Розбір твору, аналіз теми, шляхи її висвітлення, логічна побудова, прийоми емоційного впливу на читача і т. д.
Я зрозумів, що Ви студентка 1-2 курсу філологічного факультету якогось університету і в Вас зявилась потреба в шліфуванні свого критичного бачення літ. творів. Ну і де можна потренуватись, як не на живих авторах з зворотнім зв'язком (відповідями). Але в Вас з цого нічого не вийшло, бо то не критика, а дрібні зауваження (немає коми, лишня буква, загублений логічний зв'язок (це вже краще) та інший дрібязок...) А де аналіз?..
От невідомо чим Ви так допікли Тамарі Шкінлер? Бо замість критичного досвіду Ви отримали бурю емоцій та чорний список...
Так що попробуйте в другий раз бути більш об'єктивною і розбирати (чи вибирати) твори не тільки слабі твори, але і сильні...
Бо Читач(!) повинен бути не тільки об'єктивним, але і всестороньо розвинутим поціновувачем поезії, якщо він студент...
Успіхів Вам в навчанні!
дуже вимогливий читач, так що відразу прошу вибачення за критику.
Ну якщо вимогливий читач, то прошу на мою сторінку. А за критику не треба вибачатись. Побачим яка Ви поціновувачка поеззії...
30.03.2012 - 17:05
Тамара Шкіндер: Вибачте. Але ви мене заінтригували. За 10 хвилин "опрацювали" 12 творів. Яка продуктивність!!! Творіть самі, ставайте прикладом, а не заважайте...
30.03.2012 - 16:25
Тамара Шкіндер: Шановний Урсула!!! Ви не перший дублючий критик на сайті без власних творів Вітаю!
Всезнаюче рече простак:
« І це не те, і те – не так!»
А ти візьми і сам зроби,
Потік божественний знайди,
Котрий породжує усе,
І не вознось своє есе!