числовський: музика, як і релігія, об'єднує людей – але, так само, як і релігія ( бо релігія насправді не одна ), їх і поділяє. коректно було б сказати, що музика до певної міри структурує людське суспільство. джон леннон колись був висловився так: "рок – це сучасна релігія. що зникне перше: релігія чи рок? б'юся об заклад, що релігія" такі висловлювання слід вважати дурними. навіть формально не можна твердити, що музика – то релігія. порівняйте зі зразковим рекламним слоганом: "депутат Х – то новий тролейбусний маршрут у вашому районі, а також пофарбовані лавочки в сквері"
числовський: \"покладену офіру\" – тут ледачий, абиякий, неінформативний епітет. охарактеризуйте офіру змістовніше; в рядках 7 та 8 \"злетить, як воскресіння\" – але воскресіння не злітає. можна у восьмому рядку \"по святі воскресіння\", тобто злетить, коли воскресне – чи ще якось
числовський: після коми робіть відступ, щоб слова осібно стояли. кома, крапка, крапка з комою, двокрапка ставляться впритул до попереднього слова, а наступне слово відділяється проміжком; тире – з проміжками з обох боків; дефіс не відділяється. приклад: \"риба-кит\"
числовський: \"вдалині\"; \"душі не топи\" норматив: в запереченнях застосовується родовий відмінок. можна \"лиш не топи душі в вині\"; \"свинцю\"; трикрапок не треба
20.02.2017 - 13:46
дякую...трішки виправила, а крапки люблю, ось такий грамотій я, ще раз дякую.
числовський: \"збереш\"; \"вірну ціль\" не годиться. можна \"свій шлях на правду повернеш\"; р. 16 не годиться. правильно: \"роль, що гірша від страти\", але то не дуже красномовне. рими є: \"вар\'яти, солдати, демократи, дегенерати, догмати, експонати, ренегати\" тощо
числовський: ваш аналіз мене, безперечно, зацікавив би. не хочете занга – читайте ганцера: той встиг опублікувати небагато, та й з того половину творів заборонено. але, як не хочете, не читайте. тут ви знайдете безліч авторів та їхніх творів, що потребують лінгвістичного аналізу