Вітрова Доця: Пане, перед написанням віршів на подібну тематику, прошу Вас, ознайомтесь з історією, адже Москву засновану у 12-13 ст., не можна назвами родичкою слов'ян як мінімум за віком. До того ж зважаючи на те скільки гноблення і кріпацтва від неї зазнавали раніше і скільки життів покладено на алтар її жадібгості тепер - я не можу назвати її "нашим слов'янським родичем". Зважаючи на ваш вірш, можу зауважити, що вистояти можуть лише українці, бо саме вони захищаються в даній ситуації, а не намагаються загарбали якнайбільше земель. Щодо Майдану - ми не винні, що у Росії люди бояться вийти і боротися за свою волю і за свої права, а натомість сидять і звинувачують у всьому будь-кого крім себе.
З повагою, Вітрової Доця.
04.11.2014 - 13:17
Шановна, Вітрова Доця, скажу відверто, що перед тим. Як Вам щось відповідати зазирнув на Вашу сторінку, щоб зробити висновки – як мені діяти у цьому випадку)))Те що я там побачив навело мене на думки про те, що система освіти має велике значення для втілення не тільки правдивої інформації щодо усвідомлення історичних подій, а і для закладення розвитку логічного мислення у людини взагалі. «Що мається на увазі», -запитаєте Ви … а ось що.
Візьмемо, для прикладу, таку державу як Польща. Всім нам відомо, що її столицею є Варшава, та мало хто звертає увагу на те, що цей статус вона має тільки з 1596 року, а до того це було місто Краків. Крім того, як прийнято вважати у більшості випадків, перші згадки в літописах про неї датуються 13-м сторіччям, а,до речі кажучи, та територія на якій знаходиться Краків має назву Мала Польща))) Власне кажучи, тут і повинен виникнути педагог, який зверне увагу учня на можливість проведення аналогії (бо історія, звісно, це наука)Так що 1147 рік, це, не вбачаєте, декілька раніше)))Неможливо обґрунтовувати своє ствердження використовуючи невірний метод(я б люстрував тих вчителів, що Вас тому не навчили).Більш того, наприклад, те хибне уявлення, щодо назви малорос, яке виникло у населення має відношення до якогось фрейдістского вчення , а не до виникнення цього поняття, бо, як Ви вже бачите на прикладі,Мала Русь,як і Мала Польща це території з яких походить те саме державотворення,не більш не менш.Далі держави розширюють свої володіння і…вірно стають більшими. Треба ще щось пояснювати? Ви тільки скажіть.
А ось відносно кріпацтва, як соціального явища, так ця помилка має відношення до незнання історичної періодизації, бо, як відомо, Москва вже у 1712 році втрачає своє значення, а кріпацтво було введено у 1783 р., це вже не кажучи за те, що поміщиками, у більшості випадків були ті, хто мав відношення до козацької старшини – ну ніяк не «москалі».
Так що бажаю Вам і в подальшому не тільки творчої наснаги, а й гарних вчителів, які мають мізки.
Вітрова Доця: Эммм... Очень разный перевод...но и тот, и тот хороший))) я же ближе разделяю первую мысль)
27.07.2014 - 19:23
Это не перевод, а произведение, написанное в соавторстве. И здесь не совсем уместно рассуждать, кто какую мысль разделяет, потому что правда и то и другое, просто два произведения показывают разные стороны медали...
Вітрова Доця: Класний вірш) якщо ви не проти, мені здається краще в останньому рядку було б не "живими домів", а " до власних домів"))
22.07.2014 - 17:50
Слово "домів" (діал.)синонім до слова "додому". Так часто говорять в Західній Україні.
Ви, очевидно, з Ценральної? Дякую Вам, бо нагадали мені, що не в кожному регіоні України можуть зрозуміти західний діалект. Тому доцільніше буде виправити на родовий відмінок іменника, як на те вказуєте Ви.
Вітрова Доця: Чудовий вірш) мені це до болю знайомо... Постійно не бути собою, врешті-решт забуваючи ким ти є насправді...дякую
29.06.2014 - 01:41
Та мені нема за що дякувати,це я Вам дякую за візит.
"...Важка завіса накрива
лиш крихти сорому і слави.
Ми швидкоплинно роль зіграли,
смерть нас на вічність забира..."