Сайт поезії, вірші, поздоровлення у віршах :: Світлана Себастіані: ЧИТАТИ ВСІМ! ЦЕ НЕ ВІРШ! СТОСУЄТЬСЯ КОЖНОГО З НАС!!! - ВІРШ

logo
Світлана Себастіані: ЧИТАТИ ВСІМ! ЦЕ НЕ ВІРШ! СТОСУЄТЬСЯ КОЖНОГО З НАС!!! - ВІРШ
UA  |  FR  |  RU

Рожевий сайт сучасної поезії

Бібліотека
України
| Поети
Кл. Поезії
| Інші поет.
сайти, канали
| СЛОВНИКИ ПОЕТАМ| Сайти вчителям| ДО ВУС синоніми| Оголошення| Літературні премії| Спілкування| Контакти
Кл. Поезії

  x
>> ВХІД ДО КЛУБУ <<


e-mail
пароль
забули пароль?
< реєстрaція >
Зараз на сайті - 10
Пошук

Перевірка розміру



honeypot

ЧИТАТИ ВСІМ! ЦЕ НЕ ВІРШ! СТОСУЄТЬСЯ КОЖНОГО З НАС!!!

Сьогодні я зайшла на сторінку поета Артура Дмитровича Курдіновського. Мені подобалися його вірші, особливо витончені сонети. Та цього разу цей автор вразив мене - на жаль, не перебільшую! - "шедевром" під назвою "Харків.Ранок.Хлопчик 10 років". Я не повірила очам, коли прочитала ось такі рядки:

"Тільки арифметики закони
Можуть зло навічно зупинити.
За хлопча, якому десять років
Треба вбити на брудних болотах
П'ять дворічних вилупків рашистських!"

Що це??? Як це можливо?! Заклик вбивати дворічних дітей!!! Прямий і привселюдний! Пане автор, Ви бачили дворічну дитину? Ви могли б вбити її, навіть якщо вона, за Вашими словами, "рашистський вилупок"? Могли б? Тоді Ви не людина! І Вам не місце серед людей, бо те, до чого Ви закликаєте, не просто злочин, це фашизм і людожерство у чистому вигляді.
Але вразила мене реакція читачів. Люди! Ви ж поети! Ви ж тут за добро розпинаєтесь! Вам норм мовчати?
Від хвилювання я ще й поставила лайк під цим недовіршем, коли хотіла подивитися, що ж то за шанувальники висловили підтримку авторові в його чікатільських уподобаннях. Я вже зустрічала кілька разів у творах "поетів", котрих не хочу називати, абсолютно дикі вислови та ідеї (антисемітизм і т.п.), але мовчки йшла з їхніх сторінок, вважаючи, що модератори розберуться. Але опус п.Курдіновського мене просто вбив. Що це?! ЯК НЕ СОРОМНО???

ID:  995699
ТИП: Поезія
СТИЛЬОВІ ЖАНРИ: Ліричний
ВИД ТВОРУ: Вірш
ТЕМАТИКА: Філософська лірика
дата надходження: 08.10.2023 23:25:40
© дата внесення змiн: 08.10.2023 23:25:40
автор: Світлана Себастіані

Мені подобається 13 голоса(ів)

Вкажіть причину вашої скарги



back Попередній твір     Наступний твір forward
author   Перейти на сторінку автора
edit   Редагувати trash   Видалити    print Роздрукувати


 

В Обране додали: liza Bird
Прочитаний усіма відвідувачами (1138)
В тому числі авторами сайту (62) показати авторів
Середня оцінка поета: 4.20 Середня оцінка читача: 4.00
Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі..
Сторінки (3):    назад [ 1 ] [ 2 ] [ 3 ] вперед




КОМЕНТАРІ

liza Bird, 20.01.2024 - 18:24
Ви праві!!! hi
 
Світлана Себастіані відповів на коментар liza Bird, 28.01.2024 - 17:04
16
 
Капелька, 11.01.2024 - 13:25
Цю війну спланували і розв'язали вороги обох народів, обох країн
які навіть не планують перемоги ні одній із воюючих сторін.
Світові бармалеї вже відкрито офіційно мовлять про повне занищення
білої раси.
Втілення своїх планів вони почали з України і РФ. На черзі(що вже давно роблять) Европа, інші країни, в тому числі США.
В Україні, в РФ і в інших країнах правлять так звані "обрані".
При владі корчмарі, за Україну вмирають козаки.
За 400 років нічого не змінилося.
Відгуки, які написали автори Клубу Поезії України
під цим Вашим Криком Душі, перечитаю пізніше.
Свій відгук написав одразу після прочитання Вашого Крику Душі. hi
Краще і розумніше було б Авторам Клубу зовсім не оцінювати
Ваш Крик душі одиницями чи п'ятірками чи іншими оцінками.
Для цого досить вподобайки - да чи ні, а також змістовні коментарі.
Після прочитання відгуків Авторів(це буде можливо навіть через неділю)
напишу ще один відгук, якщо цей мій відгук модератори не вдалять.
 
Под Сукно відповів на коментар Капелька, 11.01.2024 - 13:40
smile капелька, вы расист? для вас - "Все современные люди принадлежат к одному виду — Homo sapiens". пошлю вас сюда https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%B0%D1%81%D0%B8%D0%B7%D0%BC
 
Капелька відповів на коментар Под Сукно, 12.01.2024 - 16:34
Странный вопрос! Ещё странней и совсем неубедительно
Ваше утверждение. Есть разные научные, религиозные, эзотерические, исторические, альтернативные и другие точки зрения понимания и объяснения происхождения человека.
Возможно Вы знаете что слова люди и человеки(человецы) уже имеют разные понимания.
О сокращении белой расы и её уничтожении - об этом уже давно начинают говорить открыто. Кстати, одно из толкований происхождения слова Расы - Ра и Асы. Это уже о чём-то говорит, если Вы в теме.
О Homo sapiens - разумный человек появилось новое интересное видео на канале История Пи в Ютубе "Тайна нашего вида,
Не Хомо Сапиенс", которое в принципе не противоречит официальной точке зрения. Ссылку оставлять не буду.
Уважаю Ваше право и Ваш выбор если желаете
или если не желаете посмотреть.
Я не буду утверждать что мои слова являются истиной
в последней инстанции. Это всего лишь моя точка зрения,
у вас может быть своя. Любая правда - это всего лишь
одна грань истины.
Ваше посылание по закону бумеранга отправляю Вам обратно. Пожалуйста, уважаемая, если есть конструктивный разговор,
я Вам отвечу.
Возможно за Вашей ссылкой есть интересная, официальная информация, но смотреть я не буду. По крайней мере если б Вы предложили мне в тактичной форме. Пожалуйста, без обид.
Многие официальные вещи, к сожалению, не соответствуют действительности.
Желаю Вам успехов, тепла, добра, любви, света, мира
и мудрости!
16 22 icon_flower 22 16
 
Світлана Себастіані відповів на коментар Капелька, 13.01.2024 - 16:09
Дякую, що відгукнулися. Хоча, щиро кажучи, Ваш допис схожий на пранк. Ну як можна всерйоз обговорювати якісь позавчорашні конспірологічні теорії? Вина за цю війну лежить виключно на рф, а саме на в.путіні і його електораті.
Щодо Вашого зауваження про вподобайки, то тут Ви абсолютно праві, мені слід було відключити оцінювання під цим дописом, бо я зовсім не шукала хайпу. Але на той момент я забула за це все, тож хай вже буде як є.
 
Капелька відповів на коментар Світлана Себастіані, 13.01.2024 - 17:36
Шановна Світлано, Ви зробили все вірно залишивши можливість ставити оцінки і до Вас я зовсім не маю зауваження. Навіть в оцінюванні Авторів Ви бачите справжне відношення до Вашого звернення
і яку пропорцію балів звернення набере.
На тему конспірологічних теорій, багато яких з часом підтверджується, я також нікому не нав'язую.
Я мовив свою точку зору, на яку маю повне право
як і кожний Автор, кожна Авторка Клубу Поезії України.
На тему що винен пуйло і його електорат я навіть не буду це заперечувати. Вина також і на їх справжніх хазяїв. До речі, немало в світі людей в різних країнах, які розуміють що діється насправді, в тому числі і за двійників пуйло, які "правлять" федерастами
і розв'язуть бойні. Нормальних людей в рф, які проти війни, переслідують, саджають у в'язниці, знищують.
Тема сучасної, минулої і майбутньої "політики партії" дуже серйозна і кількома словами мало хто може пояснити, або розібратися.
Є цікаві вислови, в яких є великий зміст.
Бажаєш заховати, то поклади на видне місце.
Легше одурачити людей, ніж переконати їх що вони одурачені.
Багато офіційних недоказанних теорій в науці, історії, медицині, освіті, релігії, політиці, війнах, катаклізмах, терактах, історичної хронології і так далі вважаються істиною в останній інстанції і навіть не піддаються запереченню.
Якщо бажаєте трохи розібратися що діється в світі
і навіщо, то я Вам оставлю посилання на актуальне відео на каналі Глогер из Майами в Ютубе "Перечень запретов в будущем! Африканским насильникам!"
https://www.youtube.com/watch?v=PxHGmZAuKLA
Будь ласка, якщо бажаєте, то передивіться,
бо якщо плани світових бармалеїв здійсняться,
то тоді вже буде запіздно "пити боржомі".
З повагою і вдячністю до Вас за важливу, актуальну тему, якої Ви торкнулися в Вашому зверненні!
23 16 23 16 23 22 22 hi
 
Ольга Калина, 15.12.2023 - 16:25
Що це ? Це - просто емоції. Всі ми під стресом, всі на нервах, психіка не витримує. А якщо ще людина втратила близьких чи рідних людей, чи повернулась після полону, де піддавалась тортурам, чи втратила все майно, яке наживала впродовж життя а попереду - нічого, невідомість.. І не знати коли це все закінчиться і чим..То і не таке скажеш..
Просто не потрібно так радикально реагувати на такі висловлювання. Тут нема прямих закликів йти вбивати. І не думаю, що у автора піднялася б рука вбити малу дитину.
В мене, також, не раз зривались і висловлювання, і прокльони в сторону кацапні, але коли біля нас минулого року, це плем"я сунуло на Київ, літали вгорі їх гвинтокрили з десантом, всі були в очікуванні висадки на поля, то я сама собі задавала це питання. Чи змогла би вбити тих кадирівців чи тих "вузькоглазих" виродків?. Ні! не змогла! Можливо б у стані ефекту..
 
Світлана Себастіані відповів на коментар Ольга Калина, 24.12.2023 - 17:43
Дякую Вам за відгук.
Але мушу зазначити, що вірші не пишуться в стані, як Ви кажете, "ефекту". До того ж ідею вірша автор неодноразово повторив прозою - прочитайте хоча б його коментарі. hi
 
Санчо, 11.12.2023 - 00:31
12 hi
 
Світлана Себастіані відповів на коментар Санчо, 11.12.2023 - 16:52
Дякую за небайдужість і підтримку.
16
 
Сонячна пошта відповів на коментар Світлана Себастіані, 15.12.2023 - 15:31
Бог простить.

Було би смішно, якби не так гірко...

Але я хочу вас привітати, Світлано! Це таки найпопулярніша ваша публікація за два роки! Ви зуміли створити щось неперевершене!!! Мабуть, воно того вартувало...
Можете занести мене ще 15разів до різних своїх списків, не заперечую. Мені не жалко, а вас нехай це потішить. Сподіваюсь, наступні 8000 ваших коментарів будуть цікавішими та привернуть більше уваги до вас і вашої творчості, щоб не довелося влаштовувати черговий скандальчик, спираючись на чужі вірші та висловлювання.
 
Щєпкін Сергій, 04.11.2023 - 19:34
я повністю з Вами згоден у цьому питанні, шановна Світлано Себастіані, тому що я чітко розумію, що Ви маєте на увазі. і тут контрольне слово - "чітко".

я довго боровся з мізантропією, яка почала мене переслідувати дуже давно, років з п'ятнадцять тому, але коли почалася оця велика війна - мізантропія перемогла мене повністю. це дуже невдячна і багатослівна справа - пояснювати чому дев'яносто відсотків людей на планеті, і в нашій країні теж, (мабуть більше) - дебіли. розумові, моральні, фізичні, психічні, релігійні, шанувальники виключно якихось професій чи якихось поглядів - не важливо - але дебіли. тому пояснювати це не буду.

Вам скажу одне - не зневірюйтеся в собі, в своїй індивідуальності. не в особистості, яку хоче Вам нав'язати суспільство, щоб Ви були на когось схожі, а в своїй власній індивідуальності, з якою Ви народилися. всі інші - це не Ви, а Ви - це не всі інші, і навіть не будь-хто котрийсь із них.

і пам'ятайте, що два помножити на два дорівнює чотири лише в одному-однісінькому випадку - коли всі ті чотири одиниці одинаковісінькі і це обумовлено в попередній умові. таке обумовлення обов'язкове ЗАВЖДИ, бо якщо Ви будете множити, наприклад, дві скляні півлітрові пляшки кока-коли на дві скляні півлітрові пляшки кока-коли, то у Вас вийде чотири скляні півлітрові пляшки кока-коли і ніхто проти цього нічого не зможе сказати. Але якщо Ви не скажете, що означають ті дві двійки, або скажете якось не дуже зрозуміло для когось, і в присутності того когось будете просто множити два на два і говорити що то чотири, то Вас обов'язково обливатимуть помиями і дорікатимуть, що Ви множите дві різнонаповнені пляшки на два нерівнобедрені відра і у Вас виходить зовсім не чотири дірки у вбиральні.

якщо зрозуміли - дякую, якщо ні - не ображаюся. я вже більше року ні на кого не ображаюся.
 
Світлана Себастіані відповів на коментар Щєпкін Сергій, 20.11.2023 - 18:24
Дякую Вам за підтримку! Слово "мізантроп" мене не лякає, бо так себе зазвичай називають люди, котрі ненавидять не людей, а тільки людські вади.
Вашу алегорію, здається, зрозуміла. Істина одна, та не всі чітко бачать її. Що ж, всі помиляємось, попри різкий характер, не вмію довго сердитись на людей, але деяких речей не переношу фізично. Не люблю, коли злословлять мертвих, коли ображають дітей. Не прощаю цього, тут я мабуть мізантроп ще більший, аніж Ви.)
Ще раз дякую Вам.
16
 
Сонячна пошта, 03.11.2023 - 01:55
(завершення)
Воістину неадекватна реакція на справедливий та зрозумілий вірш українця, людини, батька і просто небайдужої людини. На жаль, немає дизлайків, щоб ви могли впевнитися у своїй ганебній помилці...

Для чого ваші публікації, Світлано? Щоб привернути увагу до себе? Чи панегірики російським поетам погано читають?
Щось трохи не в'яжеться з іншими вашими публікаціями, занадто суперечливо. Але ж яке при цьому честолюбство!!!
В будь-якому випадку не треба вказувати іншим як думати, що відчувати, що робити. Давно прийшов час позбутися совкових стереотипів.
 
Світлана Себастіані відповів на коментар Сонячна пошта, 03.11.2023 - 17:48
Сонячна пошта, Ви приписали мені слова, котрих я не висловлювала, і думки, котрих у мене не було, - і, приписавши, почали ганьбити мене за них. Чи не зганьбив такий прийом Вас саму? Викриваючи ж мої вади, наприклад, "честолюбство", чи не викрили Ви свої власні, - наприклад, заздрість? До того ж, якщо Ви відчуваєте таку ненависть до російських поетів, вкрай незрозуміло, чому самі пишете і викладаєте тут вірші російською? Якась, даруйте, непослідовність.
Втім, не маю жодного бажання диспутувати з Вами. Дякую за відгук, прощавайте.
Щодо рядків п. Курдіновського: "За хлопча, якому десять років,Треба вбити на брудних болотах П'ять дворічних вилупків рашистських!", то я продовжую вважати цей заклик ганебним і антилюдським.
 
Сонячна пошта відповів на коментар Світлана Себастіані, 04.11.2023 - 13:08
Неприятно, когда навязывают то, чего нет, или додумывают за вас, правда?
Чему надо завидовать, публичному припадку глупости?.. ))
 
Світлана Себастіані відповів на коментар Сонячна пошта, 20.11.2023 - 18:07
Сонячна пошта, в моем черном списке трое: автор стихотворенья с призывом убивать "дворічних вилупків рашистських", п. Сіренко, которому идея детоубийства по собственному его признанию очень понравилась, и Ярославко, который эту идею принялся активно защищать (Ярославко, впрочем, довольно быстро засуетился, начал тереть свои комменты и даже сменил на всякий случай ник - теперь он не Ярославко, а Прозектор). Вас я не добавляла в черный список, потому что в отличие от вышеперечисленных поэтов Вы заступились за автора, а не за его людоедский стишок. Я не против обмена мыслями. Но Вас, к сожалению, интересует лишь обмен оскорблениями. Поэтому прощайте, всех благ, блокирую.
 
Прозектор відповів на коментар Світлана Себастіані, 20.11.2023 - 18:17
Не несіть ахінеї, нічого я ніде не стирав, а нік змінив за власним бажанням. І я не відмовляюся від своїх слів: дітей ворога треба нищити, аби вони згодом не вернулися знову нищити нас!
 
Світлана Себастіані відповів на коментар Прозектор, 20.11.2023 - 18:26
Ви збрехали, шановний Відеролю.
 
Прозектор відповів на коментар Світлана Себастіані, 20.11.2023 - 18:28
Докази на стіл, шановна.
 
Світлана Себастіані відповів на коментар Прозектор, 20.11.2023 - 18:34
Ви просите скріни оригіналів Ваших підтертих коментів? Ви серйозно вважаєте, що я буду щось Вам доводити? Що буду з Вами розмовляти? Ви дуже набридливі, це моє останнє до Вас слово.
 
Прозектор відповів на коментар Світлана Себастіані, 20.11.2023 - 18:48
Е ні, шановна! Ви намагались тихцем начепити на мене принизливий ярлик брехуна, а це зробити я, зокрема таким, як Ви, не дам. Тож, загальну полеміку вбік, надавайте докази - за слова треба відповідати, за свої бо я відповідальність несу. В іншому разі кидаю рукавицю.
 
Світлана Себастіані відповів на коментар Прозектор, 20.11.2023 - 18:50
Ви просите скріни оригіналів Ваших підтертих коментів? Ви серйозно вважаєте, що я буду щось Вам доводити? Що буду з Вами розмовляти? Ви дуже набридливі, це моє останнє до Вас слово.
 
Прозектор відповів на коментар Світлана Себастіані, 20.11.2023 - 18:55
Ви папуга чи недолуга? "Е ні, брехня тут не пройде!" - Ваші ж слова, тож хутчіш.
 
Світлана Себастіані відповів на коментар Прозектор, 20.11.2023 - 18:55
Ви просите скріни оригіналів Ваших підтертих коментів? Ви серйозно вважаєте, що я буду щось Вам доводити? Що буду з Вами розмовляти? Ви дуже набридливі, це моє останнє до Вас слово.
 
Прозектор відповів на коментар Світлана Себастіані, 20.11.2023 - 19:22
Чекаю на дуелі, шановна, як не перепудитесь.
 
Світлана Себастіані відповів на коментар Прозектор, 20.11.2023 - 19:38
Ви просите скріни оригіналів Ваших підтертих коментів? Ви серйозно вважаєте, що я буду щось Вам доводити? Що буду з Вами розмовляти? Ви дуже набридливі, це моє останнє до Вас слово.
 
Сонячна пошта відповів на коментар Світлана Себастіані, 15.12.2023 - 15:29
Бог простить.

Було би смішно, якби не так гірко...

Але я хочу вас привітати, Світлано! Це таки найпопулярніша ваша публікація за два роки! Ви зуміли створити щось неперевершене!!! Мабуть, воно того вартувало...

Можете занести мене ще 15разів до різних своїх списків, не заперечую. Мені не жалко, а вас нехай це потішить. Сподіваюсь, наступні 8000 ваших коментарів будуть цікавішими та привернуть більше уваги до вас і вашої творчості, щоб не довелося влаштовувати черговий скандальчик, спираючись на чужі вірші та висловлювання.
 
Сонячна пошта, 03.11.2023 - 01:54
Як же убого та примітивно!.. Та ще й великими літерами. Ось вона, Я...
Ну, так. Нехай хтось мене захистить... Нехай хтось за мене воює і загине... Нехай чужі діти помирають - головне, щоб мене не зачепило. А я така вся біла, пухнаста, чиста і гуманна. Вам самій від себе не противно? Ви реально вважаєте цінність власного життя чи життя своєї дитини вищим за життя вбитих інших українських дітей?
27 жовтня 2023: "510 дітей загинули в Україні внаслідок збройної агресії РФ, понад 1139 – зазнали поранень". Це тільки офіційно підтверджені дані. Про чисельність загиблих дітей на окупованих територіях навіть думати страшно і боляче... Ах! Це ж "закономірні та неминучі жертви війни" - здається, так виправдовується малодушність?..

Світлано, ви ж наче в літературу наполегливо прагнете, то може б і про літературні прийоми (художні засоби) варто було би поцікавитися? Сарказм, порівняння, гіпербола - не чули, нє? Прикро...
Почуття Артура, якого ви тут так брудно охаяли, цілком зрозумілі. В першу чергу, почуття батька, який не має дієвого способу захистити від війни свою дитину. Перебуваючи в Харкові, а не в Мукачеве. Не соромно було дорікати?.. Чи ви добре знаєте, як це - бути під постійними обстрілами та безпосередньо дивитися в обличчя війни?

Немає у вірші А. Курдиновського жодних закликів. Є гіркий злобний вимучений сарказм. Є глибокий відчай і завуальована безпорадність. Є непідробна ненависть до агресора та непримиримість до ватників. Є художня виразність та яскрава емоційність. Є пряме твердження, що кацапів, на жаль, вп'ятеро більше, ніж українців, а отже один до п'яти - це рівнозначні втрати. Навіть зрозумілий посил за поребрик є... Багато чого ще. Але ж ні, читати між рядків - це не про вас, Світлано...
Схоже, ви досі вважаєте, що війну можна завершити словами або якщо "просто припинити стріляти"?
Тоді не заважайте нам перемагати. У всіх сенсах.
 

Сторінки (3):    назад [ 1 ] [ 2 ] [ 3 ] вперед
ДО ВУС синоніми
Синонім до слова:  говорити
Пантелій Любченко: - вербалити
Синонім до слова:  аврора
Маргіз: - Мигавиця, кольорова мигавиця
Синонім до слова:  аврора
Юхниця Євген: - смолоскиподення
Синонім до слова:  аврора
Ніжинський: - пробудниця-зоряниця
Синонім до слова:  метал
Enol: - ну що - нічого?
Знайти несловникові синоніми до слова:  метал
Enol: - той, що музичний жанр
Знайти несловникові синоніми до слова:  аврора
Enol: - та, що іонізоване сяйво
Синонім до слова:  Бабине літо
Маргіз: - Осіннє танго
Синонім до слова:  Вірний
Маргіз: - Вірний - однолюб
Синонім до слова:  гарна (не із словників)
Маргіз: - осяйна
Знайти несловникові синоніми до слова:  Вичитка
Юхниця Євген: -
Знайти несловникові синоніми до слова:  Мобілізація
Юхниця Євген: -
Знайти несловникові синоніми до слова:  Рахманий
Mattias Genri: -
Синонім до слова:  гарна (не із словників)
Mattias Genri: - sliczna...
Синонім до слова:  видих
Наталя Хаммоуда: - Відди́х, зди́х.
Синонім до слова:  Вірний
Eyfiya: - Непохитний
Синонім до слова:  Вірний
levile: - Незрадливий Вірний
Знайти несловникові синоніми до слова:  Верлібр
Андрій Ключ: - Танцпро – танцююча проза
Синонім до слова:  Церата
Олекса Терен: - Обрус.
Знайти несловникові синоніми до слова:  видих
Enol: -
Синонім до слова:  гарна (не із словників)
Микола Холодов: - Кльова, Класна, Красна.
Синонім до слова:  Церата
Neteka: - Вощонка
Синонім до слова:  Церата
dashavsky: - Клейонка.
Знайти несловникові синоніми до слова:  Церата
Юхниця Євген: -
Синонім до слова:  гарна (не із словників)
Neteka: - Писана
x
Нові твори
moden - We
Обрати твори за період: