Гострий погляд клієнта Глово.

Серія  дописів  #ГловоКур  була  б  неповною,  якщо  б  я  не  зробив  замовлення  на  цьому  сервісі  доставки  їжі,  не  оцінивши,  як  працює  система  з  точки  зору  клієнта.  
Години  роботи:
Мною    було  зроблено  два  замовлення.  Одне  в  ранковий  час,  а  інше  у  вечірній.
Розпочну  з  того,  що  кур’єрська  доставка  Глово  працює  з  10:00  години  ранку  до  чотирьох  нулів  (00:00).
Транспорт:
Двічі  мені  доставляли  замовлення  на  велотранспорті.  Очевидно  тут-таки  було  враховано  малий  кілометраж  від  точки  А  (їжа)  до  точки  Б  (Богдан  Степанович).
Кур’єри:
Обоє  кур’єрів  були  в  масках,  проте  без  рукавичок.  Надіюся  вони  дезінфікують  руки  та  відносяться  до  своєї  роботи  належним  чином.
Якщо  ж  розглядати    їхній  зовнішній  вигляд,  то  в  мене  немає  особливих  зауважень.  Але  є  одне  «але»  –  мені  було  б  на  душі  спокійніше,  якщо  б  другий  кур'єр  не  нехтував  своїм  захистом  на  дорозі.  Все-таки    шлем,  наколінники  та  налокітники  не  лишні  в  цій  справі.
Обидва  кур'єри  були    охайні  та  ввічливі.  
Розпаковка:
Я  особисто  сам  витягав  пакунки  із  сумки.  Чеки  та  усі  складники  замовлення  були  на  місці.  У  першому  замовленні  був  суп  і  мене  втішило,  що  він  не  пролився.  Усі  страви  були  належної  температури.
Програма:
Ось  вам  і  перші  жирні  мінуси:
–  Додаток  не  відображав  рух  кур’єра.
–  При  першому  ранковому  замовлені  було  невірно  виставлено  точку,  хоча  я  прописав  все  у  коментарях.
–  Не  можна  змінити  суму  чайових.  Мінімальні  чайові  15  гривень.  Зрештою  залишив  на  чай  готівкою.
Робота  служби  підтримки:
Стосовно  служби  підтримки  у  мене  немає  зауваг.
Проте  зазначу,  що  потрібно  писати  у  вірний  розділ  і  тоді  все  буде  чітко.
Бонус:
Особисто  я  не  планував  здійснювати  два  замовлення,  але  безплатний  купон  доставки,  який  надали  в  додатку  таки  простимулював  мене  підкріпитися  двічі)
Висновки:
Назагал  я  задоволений  цим  сервісом,  проте  є  ще  певні  моменти,  які  потрібно  доробити.  
Оцінки:
Коли  я  отримав  своє  замовлення  в  додатку,  я  зміг  поставити  оцінку  кур’єру  та  закладу.  Тішить,  що  було  розділено  роботу  на  двоє.  Проте  я  чудово  розумію,  що  не  завжди  при  певних  проблемах  відповідно  буде  поставлений  оціночний  смайлик.  До  прикладу,  пролита  кава  чи  суп  не  завжди  вина  кур’єра.  Сам  заклад  може  погано  спакувати  пакунок,  або  ж  клієнт  вирішить  зекономити  і  вибере  заклад,  який  знаходиться  в  дикому  полі,  а  далі  буде  говорити,  що  як  можна  було  так  їздити,  щоб  пролити?  Хоча  тут  я  вже  думаю,  не  як  клієнт,  а  як  кур’єр.  До  нових  зустрічей.
 
З  повагою  клієнт  і  кур’єр,  Богдан  Кухта


Серія  дописів  #ГловоКур  була  б  неповною,  якщо  б  я  не  зробив  замовлення  на  цьому  сервісі  доставки  їжі,  не  оцінивши,  як  працює  система  з  точки  зору  клієнта.  
Години  роботи:
Мною    було  зроблено  два  замовлення.  Одне  в  ранковий  час,  а  інше  у  вечірній.
Розпочну  з  того,  що  кур’єрська  доставка  Глово  працює  з  10:00  години  ранку  до  чотирьох  нулів  (00:00).
Транспорт:
Двічі  мені  доставляли  замовлення  на  велотранспорті.  Очевидно  тут-таки  було  враховано  малий  кілометраж  від  точки  А  (їжа)  до  точки  Б  (Богдан  Степанович).
Кур’єри:
Обоє  кур’єрів  були  в  масках,  проте  без  рукавичок.  Надіюся  вони  дезінфікують  руки  та  відносяться  до  своєї  роботи  належним  чином.
Якщо  ж  розглядати    їхній  зовнішній  вигляд,  то  в  мене  немає  особливих  зауважень.  Але  є  одне  «але»  –  мені  було  б  на  душі  спокійніше,  якщо  б  другий  кур'єр  не  нехтував  своїм  захистом  на  дорозі.  Все-таки    шлем,  наколінники  та  налокітники  не  лишні  в  цій  справі.
Обидва  кур'єри  були    охайні  та  ввічливі.  
Розпаковка:
Я  особисто  сам  витягав  пакунки  із  сумки.  Чеки  та  усі  складники  замовлення  були  на  місці.  У  першому  замовленні  був  суп  і  мене  втішило,  що  він  не  пролився.  Усі  страви  були  належної  температури.
Програма:
Ось  вам  і  перші  жирні  мінуси:
–  Додаток  не  відображав  рух  кур’єра.
–  При  першому  ранковому  замовлені  було  невірно  виставлено  точку,  хоча  я  прописав  все  у  коментарях.
–  Не  можна  змінити  суму  чайових.  Мінімальні  чайові  15  гривень.  Зрештою  залишив  на  чай  готівкою.
Робота  служби  підтримки:
Стосовно  служби  підтримки  у  мене  немає  зауваг.
Проте  зазначу,  що  потрібно  писати  у  вірний  розділ  і  тоді  все  буде  чітко.
Бонус:
Особисто  я  не  планував  здійснювати  два  замовлення,  але  безплатний  купон  доставки,  який  надали  в  додатку  таки  простимулював  мене  підкріпитися  двічі)
Висновки:
Назагал  я  задоволений  цим  сервісом,  проте  є  ще  певні  моменти,  які  потрібно  доробити.  
Оцінки:
Коли  я  отримав  своє  замовлення  в  додатку,  я  зміг  поставити  оцінку  кур’єру  та  закладу.  Тішить,  що  було  розділено  роботу  на  двоє.  Проте  я  чудово  розумію,  що  не  завжди  при  певних  проблемах  відповідно  буде  поставлений  оціночний  смайлик.  До  прикладу,  пролита  кава  чи  суп  не  завжди  вина  кур’єра.  Сам  заклад  може  погано  спакувати  пакунок,  або  ж  клієнт  вирішить  зекономити  і  вибере  заклад,  який  знаходиться  в  дикому  полі,  а  далі  буде  говорити,  що  як  можна  було  так  їздити,  щоб  пролити?  Хоча  тут  я  вже  думаю,  не  як  клієнт,  а  як  кур’єр.  До  нових  зустрічей.
 
З  повагою  клієнт  і  кур’єр,  Богдан  Кухта

адреса: https://www.poetryclub.com.ua/getpoem.php?id=889539
Рубрика: Лірика кохання
дата надходження 23.09.2020
автор: Kukhta Bohdan