Сайт поезії, вірші, поздоровлення у віршах :: Дантес: Взе? - ВІРШ

logo
Дантес: Взе? - ВІРШ
UA  |  FR  |  RU

Рожевий сайт сучасної поезії

Бібліотека
України
| Поети
Кл. Поезії
| Інші поет.
сайти, канали
| СЛОВНИКИ ПОЕТАМ| Сайти вчителям| ДО ВУС синоніми| Оголошення| Літературні премії| Спілкування| Контакти
Кл. Поезії

  x
>> ВХІД ДО КЛУБУ <<


e-mail
пароль
забули пароль?
< реєстрaція >
Зараз на сайті - 1
Пошук

Перевірка розміру



honeypot

Взе?

Дантес :: Взе?
Якби той народець, що рачки повзе,
Частіше  почухував ріпу свою,
То ми, імовірно, обрали б не Зе,
А Ю.

І нас би не тріпав тепер форс-мажор
За по-хлєстаковськи обіцяний мир,
І ми, безумовно, не були б ні в жо...
Ні в ср...

ID:  850851
Рубрика: Поезія, Лірика
дата надходження: 08.10.2019 20:40:20
© дата внесення змiн: 09.10.2019 22:29:41
автор: Дантес

Мені подобається 1 голоса(ів)

Вкажіть причину вашої скарги



back Попередній твір     Наступний твір forward
author   Перейти на сторінку автора
edit   Редагувати trash   Видалити    print Роздрукувати


 

В Обране додали:
Прочитаний усіма відвідувачами (525)
В тому числі авторами сайту (13) показати авторів
Середня оцінка поета: 5.00 Середня оцінка читача: 5.00
Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі..




КОМЕНТАРІ

Дмитро Кiбич, 12.10.2019 - 15:42
Та мiж Зе i Ю знак рiвняння можна ставити. Чим же вона вас так пiдкорила? А у минулому скликаннi Верховноi Ради хто протягнув у депутати Надiю Савченко на прiзвисько "Куля" пiд першим номером своеi партii "Батькiвщина"? Часом не Ю це була? Це якраз той народець не знав реальний стан справ i купився на ii начебто дуже патрiотичнi заяви. А ось чи не знала Тiтонька з косою, що Надiйка - це "консерва вiд кума Путiна" - тут вже велике питання до цього.

 
Дантес відповів на коментар Дмитро Кiбич, 14.10.2019 - 11:01
Поки Надя сиділа у російській тюрмі, вона була тільки символом стійкості. Заглянути в майбутнє не могла навіть Ю. До речі, я не вважаю її ідеалом, тільки кажу, що вона краще, ніж Зе з Петром ІІ. Але не розгледіти в головному кандидаті "пустишку" могли тільки недалекі або вороги. І їх таки набралось в Україні 75%. А що знак рівняння не можна ставити, показують уже сьогоднішні події довкола "миру" на Донбасі. І затухання євроінтеграції. І залишення старих тарифів. І ще багато чого.
Але головне, чого хоче український народ - абинеюлька wink
Дякую, Дмитре hi
 
Дмитро Кiбич відповів на коментар Дантес, 14.10.2019 - 12:42
А символом чого був Андрiй Портнов, який пiд час Революцii гiдностi порадив Януковичу вiддати наказ спiвробiтникам Беркуту стрiляти з вогнепальноi зброi по мiтингувальникам на Майданi? Портнова хто свого часу притягнув у депутати? Саме ледi Ю вiд своеi партii "Батькiвщина" його туди привела. А пiд час другого туру Президентських виборiв 2010 року хто збирався призначити Сергiя Тигiпка прем'ер-мiнiстром? Та ж сама Юля тодi говорила: "Якщо я стану Президентом, то першим моiм указом буде те, що я призначу головою уряду Сергiя Тигiпка. Кого прем'ер-мiнiстром? Людину, яка пiд час Помаранчевоi революцii була в Януковича керiвником Виборчого штабу i допомагала регiоналам фальсифiкувати вибори? А зараз тiтоньку Ю хоч чомусь навчили такi полiтичнi прорахунки? Аж нiчому! Те ж саме продовжуеться. Знову негiдники, на яких вже тавра нема де ставити стають депутатами вiд ii партii "Батькiвщина". Нинiшнiй депутат вiд БЮТ Андрiй Нiколаенко - колишнiй регiонал, який за часiв Януковича був губернатором Кiровоградськоi областi i в усьому пiдтримував дii Янека. tongue meeting
 
Дантес відповів на коментар Дмитро Кiбич, 14.10.2019 - 17:57
Ну, хай буде по-Вашому, пане Дмитре smile І кожен раз, коли народ обирав не Ю, а Я, По чи Зе, він робив правильний вибір у відповідності до своїх розумових здібностей. Напевне, тому ми такі "багаті". Бо прислів"я "Чому бідний? Бо дурний" працює не тільки по відношенню до окремої людини.
 
Дмитро Кiбич відповів на коментар Дантес, 14.10.2019 - 19:33
Так, а що - наш полiтикум складаеться лише з цих чотирьох гравцiв? Окрiм них хiба полiтичних дiячiв в украiнський полiтицi не iснуе? Народ також i Т не обирав(Тягнибока), i Г(Гриценка), i Б(Романа Безсмертного), i К(Василя Куйбiду), i М(Миколу Маломужа), та й iнших, якi куди вже краще будуть вiд панi Ю, здатноi тiльки хiхiкати в унiсон з Путiним, коли той дiючого на той час Президента дурнем виставляе.

 
Ярослав К. відповів на коментар Дмитро Кiбич, 14.10.2019 - 20:59
Щодо Ю, то згоден, а от про НС, то її ж просто підставили, висмоктавши з пальця звинувачення. Але який би з неї був держдіяч при посаді, то вже питання інше, надто вже гаряча та емоційна баба hysteric
 
Дмитро Кiбич відповів на коментар Ярослав К., 14.10.2019 - 22:49
Ой, та невже це едина така була у неi промашка пiд час ii прем'ерства. Постiйна була гризня з Ющенком замiсть того, щоб якусь користь державi своiми дiями приносити. То Валентину Семенюк-Самсоненко цiлий рiк не могли подiлити - чи звiльняти ii з посади голови Фонду держмайна Украiни чи не звiльняти. То Шурочку Кужель - однопартiйку Сергiя Тигiпка не могли визначитись - чи треба ii призначати головою Держкомпiдприемництва чи може й не варто. tongue wink
 
Ulcus, 12.10.2019 - 14:51
цікаво вийшло про місце, де ви були б у Ю.) звісно, там приємніше, ніж там, де зараз biggrin
 
Дантес відповів на коментар Ulcus, 14.10.2019 - 10:45
Ото ж і воно, що приємніше wink Ну, і не "ви", а "ми" все-таки...
Знав, що є маса людей, які точно знають, що при Юлі було би ще гірше, ніж при Янеку, Пороху і т.д. Не знав тільи, що Ви, панночко, до них належите frown
give_rose
 
Ulcus відповів на коментар Дантес, 14.10.2019 - 10:55
а я нічого такого не сказала. спілкувалася з Ю. особисто, і вона мені дууууже сподобалась - надзвичайно харизматична особа, але в жодне місце ні до неї, ні при ній не хочу. як і до будь кого. чесно, то мені й зараз не гірше, як 5-10-15 років тому. якби лиш не війна... а її аж ніяк не Зе вчинив. в політичних дебатах я не сильна, тому й сперечатись з вами не буду. написала лише те, що твір навіяв. а оце - хто не з нами, той проти нас, мені щось зовсім не імпонує
 
Дантес відповів на коментар Ulcus, 14.10.2019 - 11:07
Ніяких конфронтацій, панночко!
Ми, українці, належимо до цивілізованого і демократичного світу, і, як всі цивілізовані люди, маємо право на окрему думку. Єдина відмінність українців від решти: думка кожного з них - єдино правильна tongue
 
Ulcus відповів на коментар Дантес, 14.10.2019 - 12:09
я якраз дозволяю собі помилятися, оскільки в моїй кучерявій голові немає місця для того всього бруду, що ллється з усіх відер, незалежно від маркування. чомусь досвід свідчить про те, що не все біле таке вже й чисте, яким його вимальовують. тож не творю собі кумирів та ідолів, виконую громадянський обов‘язок, наскільки це можливо, і люблю своїх близьких
 
Дантес відповів на коментар Ulcus, 14.10.2019 - 18:04
А я вважаю своїм громадянським обов"язком висловити протест проти капітулянтської політики нашого президента.
 
@NN@, 08.10.2019 - 23:05
І нас не тріпав БИ тепер форс-мажор

а в усьому іншому я з Вами погоджуюсь
girl_sigh
 
Дантес відповів на коментар @NN@, 09.10.2019 - 19:48
Дякую за солідарність, Анно hi
Що стосується правки, то погоджусь, що в російській мові наголос був би на "а" - трепАл.
Але я виріс в українському селі, і моя мама, вчителька, до речі, (царство їй небесне), коли брала до рук лозину, казала: "Зараз я потрІпаю тобі штани!" Може, Ваша мама про Вашу спідничку казала інакше, тому я на своїй версії наполягати не буду wink give_rose
 
@NN@ відповів на коментар Дантес, 09.10.2019 - 19:58
Моя мама(царство їй небесне), не була вчителькою, була агрономом, тож я її не бачила по дев'ять місяців на рік, як і моя *с(П)ідничка*, тому й наголос у мене гуляє, як йому заманеться apple
 
Дантес відповів на коментар @NN@, 09.10.2019 - 21:57
rofl
give_rose
 
Ярослав К., 08.10.2019 - 21:56
Якби не про.рала та влада наш Крим,
Тоді й на Донбасі не вдарив би грим hi
 
Дантес відповів на коментар Ярослав К., 09.10.2019 - 22:27
Я пам"ятаю, Ярославе, що історія "не знает сослагательного наклонения", тому вірш адресований не в минуле, а в сьогодення, бо в Україні немало залишилось людей, які пов"язують із Зе якісь надії. У мене вони розсіялись, ще коли під час виконання Порошенком і його оточенням гімну України (на дебатах) Зеленський гримасничав і показував ріжки. І остаточно я утвердився в своїй думці 24 серпня, коли з гімну ще раз зробили посміховисько (Тіна Кароль співала сидячи, потім якась реперша з парасолькою вклинилась). Цікаво, як би відреагували ізраїльтяни, якби гой-президент із гоями-співаками так познущались над їх гімном. Просто один дуже древній народ приділяє символізму підкреслену увагу, а інший народ, не такий древній, звик робити вигляд, що то Божа роса, коли йому плюють у вічі.
От і зараз він (народ) втішається , що Зе ще себе покаже.
Я того "ще" боюсь найбільше.
А з тим, що Донбас - прямий наслідок Криму, згідний абсолютно. Тільки не думаю, що у нас були шанси втримати півострів збройним шляхом.
hi
 
Ярослав К. відповів на коментар Дантес, 10.10.2019 - 23:33
Думаю, в них не було шансів втримати захоплений ВР Криму, якби вчасно був виданий відповідний наказ до її штурму. На тому АТО мало б і завершитися. Втім...
"не знает сослагательного наклонения"
hi
 
Дантес відповів на коментар Ярослав К., 12.10.2019 - 11:37
Може і так. Хоча операції подібного роду однозначно мають план "Б". Наприклад, кримських депутатів можна було зібрати в іншому місці. Або обійтися без них. hi
 
Ярослав К. відповів на коментар Дантес, 12.10.2019 - 14:31
Звичайно, але тоді питання легитимності закликів типу "путін прійді" стояло б гостріше. А ідентифікація перших 70 зелених чєловєчків, які явно були кадровими військовими, спричинила б гучний міжнародний скандал, що можливо, вберегло б нас від подальших недобросусідських зазіхань. hi
 
Дантес відповів на коментар Ярослав К., 14.10.2019 - 18:12
Звичайно, у кожного зеленого трупа при собі виявився би паспорт. А захоплені в полон ні в якому разі не були би звільнені із ГРУ ще вчора wink
 
Ярослав К. відповів на коментар Дантес, 14.10.2019 - 20:51
pardon biggrin
 

ДО ВУС синоніми
Синонім до слова:  аврора
Маргіз: - Мигавиця, кольорова мигавиця
Синонім до слова:  аврора
Юхниця Євген: - смолоскиподення
Синонім до слова:  аврора
Ніжинський: - пробудниця-зоряниця
Синонім до слова:  метал
Enol: - ну що - нічого?
Знайти несловникові синоніми до слова:  метал
Enol: - той, що музичний жанр
Знайти несловникові синоніми до слова:  аврора
Enol: - та, що іонізоване сяйво
Синонім до слова:  Бабине літо
Маргіз: - Осіннє танго
Синонім до слова:  Вірний
Маргіз: - Вірний - однолюб
Синонім до слова:  гарна (не із словників)
Маргіз: - осяйна
Знайти несловникові синоніми до слова:  Вичитка
Юхниця Євген: -
Знайти несловникові синоніми до слова:  Мобілізація
Юхниця Євген: -
Знайти несловникові синоніми до слова:  Рахманий
Mattias Genri: -
Синонім до слова:  гарна (не із словників)
Mattias Genri: - sliczna...
Синонім до слова:  видих
Наталя Хаммоуда: - Відди́х, зди́х.
Синонім до слова:  Вірний
Eyfiya: - Непохитний
Синонім до слова:  Вірний
levile: - Незрадливий Вірний
Знайти несловникові синоніми до слова:  Верлібр
Андрій Ключ: - Танцпро – танцююча проза
Синонім до слова:  Церата
Олекса Терен: - Обрус.
Знайти несловникові синоніми до слова:  видих
Enol: -
Синонім до слова:  гарна (не із словників)
Микола Холодов: - Кльова, Класна, Красна.
Синонім до слова:  Церата
Neteka: - Вощонка
Синонім до слова:  Церата
dashavsky: - Клейонка.
Знайти несловникові синоніми до слова:  Церата
Юхниця Євген: -
Синонім до слова:  гарна (не із словників)
Neteka: - Писана
x
Нові твори
Обрати твори за період: