Сайт поезії, вірші, поздоровлення у віршах :: Світла (Імашева Світлана): Одноклубникам - ВІРШ

logo
Світла (Імашева Світлана): Одноклубникам - ВІРШ
UA  |  FR  |  RU

Рожевий сайт сучасної поезії

Бібліотека
України
| Поети
Кл. Поезії
| Інші поет.
сайти, канали
| СЛОВНИКИ ПОЕТАМ| Сайти вчителям| ДО ВУС синоніми| Оголошення| Літературні премії| Спілкування| Контакти
Кл. Поезії

  x
>> ВХІД ДО КЛУБУ <<


e-mail
пароль
забули пароль?
< реєстрaція >
Зараз на сайті - 1
Немає нікого ;(...
Пошук

Перевірка розміру



honeypot

Одноклубникам

                                  Ці суб'єктивні мої роздуми над прочитаними (підряд) багатьма поезіями одноклубників нічого не змінять у нас і нашій творчості, - я це усвідомлюю, - але з'являються думки ,  і ці думки стосуються безпосередньо нашої (в тому числі і моєї) творчості.  Дозвольте ними поділитися з вами, шановні колеги. Наперед прошу пробачити за дещо менторський тон - це професійне. Серед нас є немало чудових Поетів (мені до них далеко), я схиляюся перед їх талантом і про це завжди щиро пишу. Ну, а нам, звичайно, усім є чому вчитися, вдосконалюватися, бо ж "нема меж досконалості". Дуже популярною є нині патріотична тема - і це зрозуміло. Але іноді такі "барвисті"патріотичні твори переповнені кричущим пафосом, високі слова повторюються надто часто, а тому перестаєш їм вірити, а це великий "мінус". І вже коли пишемо про МОВУ, то давайте хоч тут думати про грамотність, - далі без коментарів. Пробачте, наболіло. 
                                                   З щирою повагою - Світлана Імашева - Світла.

                                               ***********************
                                               О, скільки сказано і нами
                                               Високих слів, гарячих слів.
                                               Той пафос-фейєрверк віршами
                                               Вихлюпується з берегів.

                                              Вкраїна-мати, рідна мова - 
                                              Поняття істинно святі,
                                              Та "прокричали" знову й знову
                                              Слова повторені -  й тоді

                                              Вони вагу свою втрачають
                                              Й величне значення своє.
                                              Вкраїну "люблять" і "кохають",
                                              Любити МОВУ закликають - 
                                              Огріхів мовних безліч є...

                                             Не треба про Любов " кричати" - 
                                             Вона у тиші пророста.
                                             Так Думку й Слово  поєднати,
                                             Щоби світилась в них Душа.

                                             А ще - я впевнена у цьому - 
                                             Огидно чути вам й мені
                                             Наклепи на Народ наш, мову,
                                             Брутальність й виверти брехні.

                                             Аби хотілося читати
                                             Творіння наших віршо-слів,
                                             Ми маєм, друзі, так писати,
                                             Аби читач ЩОСЬ зрозумів.

                                            Тому-то КЛАСИКА й нетлінна
                                            Для всіх народів і віків,
                                            Що зрозуміла й неодмінна
                                            Є ДУМКА в переливах слів.

                                           Так філігранно й досконало
                                           Творіння класиків звучать,
                                           Бо гармонійно поєднали
                                           ДУМОК і ФОРМИ благодать.

                                           Усі стрімкого прагнем злету,
                                           якщо ж узявся за перо
                                           Та ще й назвав себе Поетом,-
                                           Читай "Мистецтво..." Н.Буало.

                                         Стрімкий, крилатий, непокірний - 
                                         Легкий Поезії Пегас...
                                         Усім - натхнення і терпіння,
                                         Щоб осідлать його ураз.
                                       
                                                


                                               
 

ID:  738138
Рубрика: Поезія, Громадянська лірика
дата надходження: 17.06.2017 08:44:17
© дата внесення змiн: 18.06.2017 20:12:10
автор: Світла (Імашева Світлана)

Мені подобається 14 голоса(ів)

Вкажіть причину вашої скарги



back Попередній твір     Наступний твір forward
author   Перейти на сторінку автора
edit   Редагувати trash   Видалити    print Роздрукувати


 

В Обране додали: Любов Іванова, Світлана Моренець, Ярослав К.
Прочитаний усіма відвідувачами (765)
В тому числі авторами сайту (34) показати авторів
Середня оцінка поета: 5.00 Середня оцінка читача: 5.00
Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі..




КОМЕНТАРІ

Поскільки нечасто буваю в клубі, цей вірш ледь не пропустила. Попала випадково – просто захотілося прочитати щось із Вашого. Люблю змістовних і грамотних авторів.
На всі 100 погоджуюсь зі сказаним. Частенько коробить надмірна пафосність, беззмістовність і (слабке й моє місце) – безграмотність. Тому щиро дякую всім, хто підказує, зауважує, критикує. Без цього – глухий кут, топтання на місці.
Дякую, забрала в шкатулку. 16 flo12
 
Світла (Імашева Світлана) відповів на коментар Світлана Моренець, 10.02.2018 - 18:17
16 Мені зараз дещо незручно за це писання "повчальне", та тоді написала щиро те, що відчувала. Зараз думаю, що хто уловлює фальш у солодко-патріотичних затертих словах про Україну, то буде прагнути писати по-іншому.І навпаки.Свобода СЛОВА - це чудово. Мене навіть лаяла за цей твір відома у Клубі поетеса, за його публіцистичність і т.п .Але то було суто особисте ставлення до мене. Вдячна, що зрозуміли мене, п.Світлано. Рада Вам завжди. flo21 16
 
Ярослав К., 04.09.2017 - 22:56
12 Актуальна тема, Світлано. В мене дійшло вже до того, що намагаюся оминати вірші із патріотичними назвами, острігаючись цього пафосу. Мабуть, усе під одну гребінку трапляється, та що поробиш, коли, дійсно, огидно від приторного присмаку. Гарний твір. flo06 не зовсім про це, але на споріднену тему "О тщеславии в поэзии", як буде бажання та час. hi
 
Світла (Імашева Світлана) відповів на коментар Ярослав К., 05.09.2017 - 18:18
16 Дякую за розуміння. 16 Саме через надмірний пафос іноді такі твори викликають почуття, про які Ви кажете. І тоді обезцінюються нібито правильні слова. А ваш твір прочитаю ось зараз 22 22
 
dovgiy, 03.07.2017 - 10:18
Справедливі Ваші слова. Вірші повинні бути віршами, а не лише набором фраз і нести в собі всю красу мови, чіткість думки, багатство образності. Якщо Ви у моїх творах побачите якісь огріхи, - вказуйте, не соромтесь! Дякую за щирість та правдолюбство!
12 16 flo12 friends
 
Світла відповів на коментар dovgiy, 03.07.2017 - 15:36
16 22 21
 
Зоя Енеївна, 21.06.2017 - 00:34
Я -аматор,завжди вдячна,коли мене виправляють професіонали. 23 23 23 У мене історія така:
"Я не вміла вірші писати,
Це гірка війна-клята,проклята,
"Навчила"про себе писати!"
 
Світла відповів на коментар Зоя Енеївна, 22.06.2017 - 05:00
16 16 17 give_rose
 
Святослав_, 20.06.2017 - 07:51
Дякую автору за підняту непросту, важливу тему. 16
hi
Пафос річ гарна, коли вживається вкрай дозовано і необхідний для конкретного змісту. Пересичена пафосністю творчість, як правило, характерна для деяких початківців. Або характеризує вічно незрілого автора. Такі автори дійсно, інтенсивно "експлуатують" "модні" теми мови, патріотизму, кохання.

Що стосується рівняння на вічну класику, то тут
добре працює правило - "добре вивчити, і забути".
Брати стилос у своєї Музи, слухатись лише її, і ніколи не називати себе поетом, чи письменником. Вистачить звання "автор". Некласичні "рядки в стовпчик" можна назвати "квазіпоезією".
Аби то було лише від натхнення.
І давало смачну і корисну поживу душі, серцю, розуму.
Передавало думки, емоції, або їхній гармонійний сплав.
flo08
 
Світла відповів на коментар Святослав_, 20.06.2017 - 14:54
Згідна, саме так, - "пожива для душі, серця, розуму". Згадка про КЛАСИКУ - підтвердження цієї ж думки , бо Н.Буало саме про це (і не тільки про це) говорить у своєму творі "Мистецтво поезії" ("Поэтическое ускусство"). І хоча йдеться про мистецтво доби класицизму, твір Буало дуже корисний для кожного, хто "пише". А називати себе поетом дійсно не варто, та якщо глянути навіть на псевдоніми наших колег, то вони(колеги) так не вважають.Якби ж то лише в цьому була проблема. Дякую вам за відгук. 16 22
 
ullad1, 19.06.2017 - 09:53
scenic 12 12 flo24
 
Світла відповів на коментар ullad1, 19.06.2017 - 14:06
friends flo24
 
Любов Іванова, 18.06.2017 - 19:02
Це добре, що Ви підняли цю тему.... Вона на користь нам усім.
З вдячністю - Любов Іванова 16 16 21 19 21 19 give_rose give_rose give_rose
 
Світла відповів на коментар Любов Іванова, 18.06.2017 - 19:30
Дякую, рада однодумцям. 21 22 give_rose Пані Любо, чи не знаєте Ви чому не друкується Ганна Верес?
 
Любов Іванова відповів на коментар Світла (Імашева Світлана), 18.06.2017 - 19:46
На жаль - не знаю! Але тривожусь, як і Ви... frown
 
dovgiy відповів на коментар Любов Іванова, 03.07.2017 - 10:28
Зараз у Ганни Петрівної нелегкий період життя: хворіє чоловік і аби бути ближче до лікувальних закладів, вони переїхали до брата у Чернігів. Побажаймо їм успіхів у їх справах і почекаймо.
16 friends
 
12 Слушно пишете та вірно, Світлано! 22 22
 
Світла відповів на коментар Валентина Ланевич, 18.06.2017 - 12:04
16 Дякую за розуміння
 
Віктор Ох, 17.06.2017 - 22:46
Дякую і за роздуми, і за вірш, пані Світлано! Згоден з Вами, що внаслідок надмірного, частого повторення навіть розуминого, доброго, вічного, патріотичного - воно втрачає свою виразність, набридає, стає банальним.
Про набридливі метафори щодо мови маю віршик -
http://www.poetryclub.com.ua/getpoem.php?id=377784
 
Світла відповів на коментар Віктор Ох, 18.06.2017 - 11:30
Прочитала Ваш твір із задоволенням 12 12 12
Такі важливі теми не слід принижувати повторенням трафаретних фраз, рада, що маю однодумців. Посміялася над деякими епітетами до слова МОВА. Дякую за відгук!!! 16 give_rose
 
Микола Холодов, 17.06.2017 - 17:23
Підтримую. Намагаюсь писати якісно, але, на жаль, здебільшого не виходить. Буду старатись. 22 23
 
Світла відповів на коментар Микола Холодов, 17.06.2017 - 19:01
За підтримку і за візит щиро вдячна. 16
 
Дмитро Кiбич, 17.06.2017 - 15:03
Гарний вiрш, Cвiтла. 12 22 Дуже мудрi, рацiональнi роздуми. Точно ви вiдзначили, що у поезii, як i у будь-якiй iншiй дiяльностi щось якiсне - легко i просто не створюеться. Хто прагне написати твори високоi якостi, то для цього треба докласти багато зусиль.
Тiльки от у 3 рядку ви, мабуть, хотiли написати "фейерверк" з лiтерою "й". А також у 37 рядку - якось перша лiтера iменi цього французького поета у цьому рядку не зовсiм звучить. Може вам тут лише його прiзвище написати - "Буало" i пiсля нього поставити зiрочку *, а пiд вiршем вже конкретно написати "Нiколя Буало" i хто це був такий.
 
Світла відповів на коментар Дмитро Кiбич, 17.06.2017 - 16:39
Дмитре, вдячна за пильність, так, слово фейерверк пишемо саме так. Як кажуть, і на старуху буває проруха. Недодивилася. А щодо Ніколя Буало, той, кому цікаво, знайде відомості про нього, якщо не читав. 16 give_rose Що ж до літери Н, то тут я спеціально не дбала про милозвучність заради точності, щоб не робити зноски. friends
 
Ніна Незламна, 17.06.2017 - 08:50
12 16 Гарно!!!
Я хоч не поетеса та прочитала Вашу присвяту.
Гарні поради і настанови
Що про відношення до мови
і взагалі Ви праві.
Тож успіхів Вам і натхнення!!!
До нього ж хай буде терпіння!!! flo36 flo12
 
Світла відповів на коментар Ніна Незламна, 17.06.2017 - 09:17
Ніночко, щиро Вам вдячна! 16 :22 21 friends :
 
ХРИСТИЯНКА, 17.06.2017 - 08:48
Світланочко, мудро і правильно кажете! 39
Заходьте на 22 поезії))
 
Світла відповів на коментар ХРИСТИЯНКА, 17.06.2017 - 09:18
16 Дякую!!! 21 22 give_rose
 

ДО ВУС синоніми
Синонім до слова:  аврора
Маргіз: - Мигавиця, кольорова мигавиця
Синонім до слова:  аврора
Юхниця Євген: - смолоскиподення
Синонім до слова:  аврора
Ніжинський: - пробудниця-зоряниця
Синонім до слова:  метал
Enol: - ну що - нічого?
Знайти несловникові синоніми до слова:  метал
Enol: - той, що музичний жанр
Знайти несловникові синоніми до слова:  аврора
Enol: - та, що іонізоване сяйво
Синонім до слова:  Бабине літо
Маргіз: - Осіннє танго
Синонім до слова:  Вірний
Маргіз: - Вірний - однолюб
Синонім до слова:  гарна (не із словників)
Маргіз: - осяйна
Знайти несловникові синоніми до слова:  Вичитка
Юхниця Євген: -
Знайти несловникові синоніми до слова:  Мобілізація
Юхниця Євген: -
Знайти несловникові синоніми до слова:  Рахманий
Mattias Genri: -
Синонім до слова:  гарна (не із словників)
Mattias Genri: - sliczna...
Синонім до слова:  видих
Наталя Хаммоуда: - Відди́х, зди́х.
Синонім до слова:  Вірний
Eyfiya: - Непохитний
Синонім до слова:  Вірний
levile: - Незрадливий Вірний
Знайти несловникові синоніми до слова:  Верлібр
Андрій Ключ: - Танцпро – танцююча проза
Синонім до слова:  Церата
Олекса Терен: - Обрус.
Знайти несловникові синоніми до слова:  видих
Enol: -
Синонім до слова:  гарна (не із словників)
Микола Холодов: - Кльова, Класна, Красна.
Синонім до слова:  Церата
Neteka: - Вощонка
Синонім до слова:  Церата
dashavsky: - Клейонка.
Знайти несловникові синоніми до слова:  Церата
Юхниця Євген: -
Синонім до слова:  гарна (не із словників)
Neteka: - Писана
x
Нові твори
Обрати твори за період: