Сайт поезії, вірші, поздоровлення у віршах :: Ярослав К.: Шлях до миру - ВІРШ

logo
Ярослав К.: Шлях до миру - ВІРШ
UA  |  FR  |  RU

Рожевий сайт сучасної поезії

Бібліотека
України
| Поети
Кл. Поезії
| Інші поет.
сайти, канали
| СЛОВНИКИ ПОЕТАМ| Сайти вчителям| ДО ВУС синоніми| Оголошення| Літературні премії| Спілкування| Контакти
Кл. Поезії

  x
>> ВХІД ДО КЛУБУ <<


e-mail
пароль
забули пароль?
< реєстрaція >
Зараз на сайті - 2
Пошук

Перевірка розміру



honeypot

Шлях до миру

                                                                                                          "Не нам, Господи, не нам, но
                                                                                                       имени Твоему даждь славу..."
                                                                                                                                            (Пс. 113:9)


                                                                                        "Якщо ж будете ви в ненависті жити, 
                                                                                у роздорах сварячись, то й самі загинете,
                                                                                       і землю батьків своїх і дідів втратите,
                                                                                         що її надбали вони трудом великим."
                                                                                               (Св. блгв. князь Ярослав Мудрий)




Четвертий рік лунає: "Слава!.."
З екранів, з радіо, з газет,
Але, епоха Ярослава
Сьогодні, наче рарітет.

Тоді його прозвали Мудрим
За те, що Бога прославляв.
Народ був щирим і могутнім,
Бо Бога іншого не знав.

Що зараз славимо ми, браття?
В країни розбрат і війна.
Прийшло на наш народ прокляття.
Чим закінчиться це, хто зна?

Яку ми славимо Вкраїну?
Таку, якої вже нема?
З Донбасом? З Кримом? Чи без Криму?
Ту, що продали крадькома?

За що нам славити країну?
Чи добре жити в ній було?
Не поважають тут людину,
Хоч скільки нас вже полягло.

Які ж сліпі ми та уперті,
Киплять звірячі почуття.
Ми "ворогам" бажаєм смерті,
А варто б... кращого життя!

Ті "вороги" - то ж наші люди,
Обдурені, такі як ми.
Разом в багнюці ми по груди
Ніяк не вийдемо з пітьми...

Колись ми вже кричали: "Слава!..
Труду, вождю, КПСС..."
Змінили гасла, та цікаво:
У цьому й є весь наш "прогрес"?

Ой, схаменімось, що ж ми коїм?
Чи не в примиренні мета?
Навіщо "слава" та героям?
Славімо Господа Христа!

"Не сотвори собі кумира" -
Заповідь Божа навсякчас.
Та досягнути важко мира,
Коли кумири різні в нас.

Одна нам, Господи, дорога,
І нам, й так званим "ворогам":
Насамперед, шукаймо Бога,
А інше все додасться нам.

ID:  725535
Рубрика: Поезія, Громадянська лірика
дата надходження: 25.03.2017 22:23:39
© дата внесення змiн: 23.04.2020 12:38:14
автор: Ярослав К.

Мені подобається 17 голоса(ів)

Вкажіть причину вашої скарги



back Попередній твір     Наступний твір forward
author   Перейти на сторінку автора
edit   Редагувати trash   Видалити    print Роздрукувати


 

В Обране додали: A.Kar-Te, Надія Рубінська, Надія Башинська, Ганна Верес, Виктория - Р, Капелька
Прочитаний усіма відвідувачами (2499)
В тому числі авторами сайту (54) показати авторів
Середня оцінка поета: 5.00 Середня оцінка читача: 5.00
Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі..
Сторінки (2):    назад [ 1 ] [ 2 ] вперед




КОМЕНТАРІ

YarSlav 2018, 12.01.2019 - 19:41
тоді при Владі було БлагоРодство , сьогодні ж - нащадки плебеїв- торговців.
лавочники ,скоморохи..
 
Ярослав К. відповів на коментар YarSlav 2018, 12.01.2019 - 19:44
...ага, лЬОвочники to_keep_order що тоді, що зараз... aggressive
 
YarSlav 2018 відповів на коментар Ярослав К., 12.01.2019 - 19:45
рошен забули
в часи короля Данила при Владі було БлагоРодство , сьогодні ж - нащадки плебеїв- торговців ( бізнес ) лавочники ,скоморохи..
 
Ярослав К. відповів на коментар YarSlav 2018, 12.01.2019 - 19:51
Та що Ви тезко, це 19 національний бренд biggrin ви ж читали про батончики wink
 
YarSlav 2018 відповів на коментар Ярослав К., 12.01.2019 - 20:01
який і в московії та в Криму ...
 
Ярослав К. відповів на коментар YarSlav 2018, 12.01.2019 - 20:08
Отож... інтернаціональний biggrin friends
 
Капелька, 24.12.2017 - 22:32
Актуальний вірш. 16 angel 16 flo36 16 31
 
Ярослав К. відповів на коментар Капелька, 25.12.2017 - 00:03
smile Дякую, друже hi .
 
Надія Рубінська, 26.10.2017 - 11:02
Ярославе, багато людей вже не можуть відділити правду від брехні, бо втратили довіру. Та на четвертому році війни є ще такі, що сплять і не хочуть просипатися.
http://www.poetryclub.com.ua/getpoem.php?id=410587#com3328509
Вибачте, що даю посилання на свої вірші, але в них висловлено моє відношення до нашого стану. Буде час, прочитайте.
http://www.poetryclub.com.ua/getpoem.php?id=683707
http://www.poetryclub.com.ua/getpoem.php?id=680249
http://www.poetryclub.com.ua/getpoem.php?id=513923
МИРУ ТА ЗЛАГОДИ ВАМ У ТАКОМУ НЕПРОСТОМУ СЬОГОДЕННІ! БОЖИХ БЛАГОСЛОВІНЬ!
 
Ярослав К. відповів на коментар Надія Рубінська, 26.10.2017 - 18:58
smile Дякую Вам, Надіє, за усі побажання, нехай благословить Господь усю нашу країну angel
А посилання Ваші я обов'язково прочитаю flo04 .
 
Дантес, 21.08.2017 - 16:56
Що кричати "Слава!" поки зарано - згоден. А от що мета - в примиренні... Чемберлен після Мюнхена заявив:"Я приніс мир нашому поколінню". І почалась війна. Скажете, це тому, що Гітлер не шукав Бога? А Путін його шукає?
"Якщо хтось хоче забрати твій верхній одяг, віддай йому і сорочку"
А якщо хтось хоче забрати у тебе Крим, віддай йому і Донбас?
 
Ярослав К. відповів на коментар Дантес, 31.08.2017 - 13:54
А в чому мета, Романе?(Так же Ваше ім'я, десь я бачив в коментарях?) В перемозі? Якщо це вважати війною з Росією, то ми як Моська проти слона, а вони з нами просто граються. Якби на початку заворушень були знешкоджені російськи ДРГ, що захоплювали держ.адміністрації, це назвали б успішним завершенням АТО, а не перемогою. А після введення регулярних російських військ та Іловайських подій нам було вже не до перемог, адже саме Україна, в першу чергу, була зацікавлена у підписанні мирних Мінських угод. Бо стало очевидно, що за прямої підтримки Росії сепаратистів ми не наведемо лад на буремних територіях, а ще й втратимо відвойовані. Зараз їх звільнення неможливе хоча б тому, що за три роки російської пропаганди мешканці саме нас вважають окупантами. Да і наше зомбування не відстає, один термін Лугандонія з вуст високопосадовця чого вартий, а зневажливі репліки "журналюг" у бік населення, що вимушене було залишитися... Навіть президент каже, що у цього конфлікта військового вирішення немає. Та за будь-якого варіанта, в першу чергу має бути примирення та порозуміння між простими людьми, усвідомлення, що їх лише використовують політики, які штучно й досі(!) роздмухують ворожнечу. Тож якщо в нас на меті жити й надалі разом в одній країні, потрібен діалог, хоча б на побутовому рівні між родичами, колишніми сусідами і т.д. Я не знаю, чи шукає Бога Путін чи Порошенко, але ми з Вами, Романе, як і мешканці обох країн, маємо шукати і просити в Нього миру, тим більше, що для більшості з нас віра у Бога - спільна, і це було б найкращою платформою для подальшого нашого мирного співіснування, адже від такого сусідства все одно нікуди не дінешся.
Люди - не одяг, не сорчка, їх не можна просто так віддати, але якщо зараз вони самі бажають до Росії? Час втрачено і він працює не на нас, доки ми будемо жити гірше, ніж було до війни, ніякого стимулу повернутися у тих територій не буде. Хоча б вже не ворогувати, для початку. Так моя думка. hi
 
Дантес відповів на коментар Ярослав К., 05.09.2017 - 15:12
Та за будь-якого варіанта, в першу чергу має бути примирення та порозуміння між простими людьми, усвідомлення, що їх лише використовують політики, які штучно й досі(!) роздмухують ворожнечу.

Десь я таке чув. А, це ще під час першої світової так агітували більшовики, закликали брататися з німцями. В результаті російська армія розвалилась, а німецька - ні, і перемогла.
Закликаючи до примирення будь-якою ціною, ми показуємо свою слабкість, а це тільки заохочує Росію до ескалації агресії. Бо таких, як вона, зупинити можна тільки силою, і історія це підтверджує. Кажете, ми - Моська проти Росії? А Чечня? А Афганістан? А Японія в 1904-му? А Польща в 1920-му? Вони перемогли, бо мали волю до перемоги. А ми маємо волю тікати від мобілізації по закордонах, блокувати військкомати і всіляко демонструвати своє небажання постояти за себе. Що якраз Путіну і треба.
Що стосується антиукраїнських настроїв серед населення ОРДЛО, то вони такими були завжди. А після евакуації і без того невеликої частки патріотів про любов до Неньки на Донбасі можна забути. І ніяким рівнем життя Ви їх не купите. І не треба. Хто хоче до Росії - чемодан, вокзал...
 
Ярослав К. відповів на коментар Дантес, 05.09.2017 - 16:55
То зовсім інша історія, Романе. Ленін, як відомо, був німецьким агентом, тому й вивів Росію з війни в такий принизливий спосіб, коли німці вже майже капітулювали під тиском союзників. Браталися солдати різних країн, в яких не було міцних родинних зв'язків. Я не про фронт казав, бо як співає улюбленець Путіна, "на войне, как на войне, а там стреляй, не то убьют..." Я про мирних людей, що мають рідню на тих територіях чи в Росії. Мені здається, що зараз зрозуміло, війна ця вже не за батьківщину, не за життя мирного населення, це війна за владу та гроші зо всіх боків. Тому для пересічного громадянина сенсу вона не має, нас просто використовують "князі". Головне наше завдання - навести лад у мирній частині країни - провалене керівництвом, і не війна цьому виною. А якщо відношення наших "князів" до народу завжди було як співав колись Розенбаум: "Метелью белою, сапогами по морде нам, что же ты сделала со всеми нами, Родина?"- то зрозуміле і знецінення всього, що асоціюється з державою, яку не відчуваєш своєю, коли ставляться, як до бидла та козлів. І це стосується мешканців не тільки Донбасу. Любити свою землю чи державу - різні речі. Навряд чи багато західних українців любили "свою" державу Польщу, але це не заважало їм любити свій народ та землю. Так і зараз, формально і країна своя, і князі - наші, але правлять, наче окупаційна влада, і це з перших років незалежності! Як буде бажання, прочитайте "Бутафорія незалежності", там якраз про це. hi
 
Дантес відповів на коментар Ярослав К., 06.09.2017 - 14:06
Наша влада - це наше відображення, може, в кривому дзеркалі, але наше. Отже, починати треба з себе.
hi
 
Ярослав К. відповів на коментар Дантес, 06.09.2017 - 14:56
smile Це очевидно, Романе. Не вважайте за саморекламу, але, якщо зацікавлять мої роздуми про наше відображення, можете переглянути "Притча про дракона". hi
 
меланья, 08.06.2017 - 20:22
Ой, Ярославе, дуже все складно...ГарнІ гасла,
але не втілити їх у життя...Не для мене...
 
Ярослав К. відповів на коментар меланья, 08.06.2017 - 21:27
Звичайно, складно, Любо, тому я можу в чомусь і помилятися, але таке моє бачення ситуації на сьогодні. Я не дуже зрозумів, які саме гасла здалися Вам утопічними, але, можливо, мій коментар на інший відгук, що прямо під нашими з Вами, зможе більш докладно донести мою позицію. Продивіться, якщо цікаво, будь ласка, як буде час чи бажання. З повагою hi .
 
євген уткін, 24.05.2017 - 21:19
Свята і справедлива ненависть до ворога тут немає спору. Але чому ми уперто не помічаємо, чому киплять оті звірячі почуття ненависті та смерті, у багато в чому споріднених, ворогів? Ми "ворогам" бажаєм смерті, і це справедливо, але ще більш справедливо було б це побажати нашим владарям та керманичам.
 
Ярослав К. відповів на коментар євген уткін, 08.06.2017 - 21:09
На передовій все зрозуміло, Євгене, не вб'єш ти -- вб'ють тебе. Але щоб мобілізувати людей на війну, спочатку треба у ЗМІ створити для населення образ ворога. Що і було успішно зроблено усіма сторонами конфлікту. А зараз спостерігається лише розпалювання ненависті дезінформацією або відвертою брехнею. Люди з Донецька чи Росіїї, потрапивши до Києва, дивуються, що все зовсім не так, як їм там розповідають. Так само і нас годують тут міфами та казками про них, аби підтримувати війну. Тобто, питання для українців зараз у тому й полягає, щоб розібратися, хто насправді є нашими ворогами. Я бачу, Ви вже с цим визначилися, і я теж такої думки, але смерті не бажаю нікому. Дякую за відгук. hi
 
Любов Іванова, 03.05.2017 - 18:34
А може варто спитати тих хлопців, котрі на передовій? Чи тих капеланів, що разом з усіма нами моляться за мир, водночас відспівують загиблих та благословляють живих бути мужніми і боронити свою землю? Складно, особливо нам, робити висновки,оцінювати... бо ми - тут... а хлопці там і бачимо ми одну і ту ж картину - по різному. Так, примирення - це найсвятіше!!! Але його повинні хотіти з обох боків... Хай Господь дає мудрість усім, хто в гущі цих полум"яних подій. Дай Боже Миру Україні.... 16 16
 
Ярослав К. відповів на коментар Любов Іванова, 07.06.2017 - 17:23
А хто коли питав простого солдата? В сучасний війнах вони давно стали гарматним м'ясом. Ніхто не питав кримських воїнів, які готові були знешкодити зелених челвєчків, коли їм дали наказ скласти зброю, "не провокувати" та ганебно без єдиного пострілу залишити шматок своєї землі. Гібридна війна призвела до того, що захист рідної землі плавно перейшов у захист нової злочинної влади по обидва боки конфлікту. Згадайте, як підчас майдану влада перешкоджала міліції чути і бачити гучномовці та пересувні екрани повстанців. Зараз нова стара влада з обох боків так само не дає об'єктивної інформації, а лише зомбує людей на ненависть та розпалює ворожнечу. Багато українців так втягнулося, що бачать вихід лише у військовій перемозі, готові нескінченно мститися за родичів. Навіть двох важко розняти підчас бійки. Але ж ми не тримаємо зла на німців, поляків, кримських татар і не мстимося їм. Більшості з нас (маю на увазі всю територію України) війна давно набридла. Її необхідно терміново завершувати, це підказує здоровий глузд. Але, якщо влада досі не домовилася, отже їй це вигідно, а людьми просто маніпулюють. Таке моє розуміння ситуації. Дякую за глибокий аналіз твору. Миру та цілісності усій країні. Хоча, в цілісність, чесно кажучі, вже мало віриться... hi
 
Ганна Верес, 12.04.2017 - 19:36
Важко не погодитись із Вами, Ярославе. Мудрий Ви, відчуваю, хоч і молодий, здається. Гарно пишете. 12 16 give_rose
Але викликають почуття незгоди слова:
Які ж сліпі ми та уперті...
Киплять звірячі почуття...

Ні Ви, ні я, ні мільйони таких, як ми з Вами не хотіли й не хочуть війни. А є й такі, навіть у нашому Клубі, котрі отримують насолоду від того, що виллють бруд на когось, виступають проти єднання народу. Іноді здається, що такими людьми керує ненависть до всього. І це непоодинокий такий факт.
 
Ярослав К. відповів на коментар Ганна Верес, 14.04.2017 - 00:20
Дякую Вам за відгук, Ганно. Добре, що Ви його трохи підкорегували, бо не хотілося переходити на особистості, тому що, дійсно, "такий факт непоодинокий". Я маю на увазі, що на цьому сайті, як і взагалі у мережі, вогнище війни та помсти роздмухується з обох боків. Наприклад, після обміну думками із одним з наших авторів-"патріотів", я із здивуванням виявив себе у "чорному списку" того автора. Нажаль, це тільки підтверджує основну думку процитованих Вами рядків, яка співпадає з Вашими словами: "людьми керує ненависть до всього", яка спонукає "виступати проти єднання народу".
А взагалі, особисто мене цікавить позиція усіх сторін, вважаю, що необхідно дискутувати у пошуках компромісу. Треба знову вчитися терпляче чути один одного, якщо цього не хочуть робити політики. А якщо просто забороняти "інакомисліє", то ми швидко скотимося до рівня радянського КДБ-НКВД, якщо ми вже не є на цьому шляху.
 
Елена Марс, 08.04.2017 - 18:06
Вірно! Погоджуюсь give_rose
 
Ярослав К. відповів на коментар Елена Марс, 08.04.2017 - 20:12
smile hi Дякую. Нехай буде мир!
 
horo6aya, 02.04.2017 - 09:28
12 дуже мудро.. дякую..
 
Ярослав К. відповів на коментар horo6aya, 06.04.2017 - 20:53
smile hi
 
Кадет, 02.04.2017 - 07:28
hi ...и горько, и верно! good friends flo32
 
Ярослав К. відповів на коментар Кадет, 06.04.2017 - 20:46
smile smile smile
 

Сторінки (2):    назад [ 1 ] [ 2 ] вперед
ДО ВУС синоніми
Синонім до слова:  аврора
Маргіз: - Мигавиця, кольорова мигавиця
Синонім до слова:  аврора
Юхниця Євген: - смолоскиподення
Синонім до слова:  аврора
Ніжинський: - пробудниця-зоряниця
Синонім до слова:  метал
Enol: - ну що - нічого?
Знайти несловникові синоніми до слова:  метал
Enol: - той, що музичний жанр
Знайти несловникові синоніми до слова:  аврора
Enol: - та, що іонізоване сяйво
Синонім до слова:  Бабине літо
Маргіз: - Осіннє танго
Синонім до слова:  Вірний
Маргіз: - Вірний - однолюб
Синонім до слова:  гарна (не із словників)
Маргіз: - осяйна
Знайти несловникові синоніми до слова:  Вичитка
Юхниця Євген: -
Знайти несловникові синоніми до слова:  Мобілізація
Юхниця Євген: -
Знайти несловникові синоніми до слова:  Рахманий
Mattias Genri: -
Синонім до слова:  гарна (не із словників)
Mattias Genri: - sliczna...
Синонім до слова:  видих
Наталя Хаммоуда: - Відди́х, зди́х.
Синонім до слова:  Вірний
Eyfiya: - Непохитний
Синонім до слова:  Вірний
levile: - Незрадливий Вірний
Знайти несловникові синоніми до слова:  Верлібр
Андрій Ключ: - Танцпро – танцююча проза
Синонім до слова:  Церата
Олекса Терен: - Обрус.
Знайти несловникові синоніми до слова:  видих
Enol: -
Синонім до слова:  гарна (не із словників)
Микола Холодов: - Кльова, Класна, Красна.
Синонім до слова:  Церата
Neteka: - Вощонка
Синонім до слова:  Церата
dashavsky: - Клейонка.
Знайти несловникові синоніми до слова:  Церата
Юхниця Євген: -
Синонім до слова:  гарна (не із словників)
Neteka: - Писана
x
Нові твори
Обрати твори за період: