Сайт поезії, вірші, поздоровлення у віршах :: Дантес: Кого чекаємо? - ВІРШ

logo
Дантес: Кого чекаємо? - ВІРШ
UA  |  FR  |  RU

Рожевий сайт сучасної поезії

Бібліотека
України
| Поети
Кл. Поезії
| Інші поет.
сайти, канали
| СЛОВНИКИ ПОЕТАМ| Сайти вчителям| ДО ВУС синоніми| Оголошення| Літературні премії| Спілкування| Контакти
Кл. Поезії

  x
>> ВХІД ДО КЛУБУ <<


e-mail
пароль
забули пароль?
< реєстрaція >
Зараз на сайті - 15
Пошук

Перевірка розміру



honeypot

Кого чекаємо?

"Коли 
Ми діждемося Вашінгтона 
З новим і праведним законом?"

Т.Г. Шевченко, "Юродивий"


Земля сахнулась крику стоголось...
О, скільки крові марно пролилось
Травневим днем*,
Коли зламались козаки... а там
І Наливайка видали катам:
Гори вогнем.

Було, було: під стінами тюрми
Так скандували "Юлі - волю!" ми! 
А як же владу? 
Та вибори прийшли - ми знову: "Ні!"
І вкотре опинились у лайні
І в шоколаді.

Там, нагорі, спаялись заодно,
І в рукавах приховані давно
Ходи конем.
А в нас, хлопів, стратегія проста:
Ми, мабуть, дочекаємось Христа...

Та й розіпнем.


* мова йде про Солоницьку битву 1596 року, коли, рятуючи свої життя, козаки видали полякам Северина Наливайка, але все одно були нещадно вирубані. Наливайка, за переказом, у Варшаві спалили в мідному бику.

ID:  724937
ТИП: Поезія
СТИЛЬОВІ ЖАНРИ: Драматичний
ВИД ТВОРУ: Вірш
ТЕМАТИКА: Громадянська (патріотична) лірика
дата надходження: 22.03.2017 11:11:56
© дата внесення змiн: 17.12.2021 22:41:41
автор: Дантес

Мені подобається 4 голоса(ів)

Вкажіть причину вашої скарги



back Попередній твір     Наступний твір forward
author   Перейти на сторінку автора
edit   Редагувати trash   Видалити    print Роздрукувати


 

В Обране додали:
Прочитаний усіма відвідувачами (737)
В тому числі авторами сайту (25) показати авторів
Середня оцінка поета: 5.00 Середня оцінка читача: 5.00
Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі..
Сторінки (2):    назад [ 1 ] [ 2 ] вперед




КОМЕНТАРІ

Олена Жежук, 28.05.2017 - 21:54
Гостренько наперчили, метикувато. 12
 
Дантес відповів на коментар Олена Жежук, 28.05.2017 - 22:18
Так, не обійтись без замовлячки у Вас навчалки словесіння umnik Бо моєї микитилки бракувато якось tongue
 
Аяз Амир-ша, 22.03.2017 - 17:59
12 Без"кумира" - ну ні як. frown hi
 
Дантес відповів на коментар Аяз Амир-ша, 23.03.2017 - 14:13
Аязе, якщо Ви - вовк-одиночка, то вам до Посполитого, будете Рембо ту wink
Але не помилюсь, напевне, якщо скажу, що 95% перемог досяглися організованим зусиллям великої кількості людей. А організовувати мають, очевидно, організатори, лідери, вожді - назвіть, як хочете, тільки фюрер і кумир - небажано smile
friends
 
посполитий відповів на коментар Дантес, 24.03.2017 - 00:09
Не маю звички писати під чужими коментами, але й не люблю, коли моє ім'я намарне згадують) Так що, в певному розумінні, ми - квити. Фюрер, до речі, в перекладі з німецької і є вождь)Щодо перемог Ви, певне, таки праві. Тільки от люди(народ, нація) здатні до самоорганізації, а вождя(погонича) бидло чекає(худоба, в сенсі). Про Рембо - смішно. Ха-ха! Вбили наповал своїм іронічно-саркастичним жартом)Все'дно, як Пушкіна)))
Лідера чекаєте?) Ви Куліша(Пантелеймона) не читали, певне... Прогугліть, хто такі "торбоносці")
Всі чекають...Когось... Чогось...
Он і у Вас на сторінці революції чекають... Справжньої)
Як трамвая)))
 
Дантес відповів на коментар посполитий, 24.03.2017 - 10:33
Чекають не у мене на сторінці, а дома на дивані, напевне, з попкорном smile
До самоорганізації здатні і риби: збиваються в косяки, рухаються в одному напрямі, разом змінюють напрямок руху... Чим користуються дельфіни і інші хижаки wink
Щось я не знаю прикладів самоорганізації людей. Хіба в масштабах села чи вулиці.
 
посполитий відповів на коментар Дантес, 24.03.2017 - 10:52
Незнання якогось факту ще не означає його відсутності) Збивання риб в косяки - не самоорганізація, а стадний інстинкт. До самоорганізації здатні лише істоти наділені інтелектом і свідомістю)
Утворення Швейцарської конфедерації - чудовий приклад самоорганізації.)
P.S. Про село та вулицю теж смішно було) Ха-ха!
 
Дантес відповів на коментар посполитий, 24.03.2017 - 12:10
А утворення Штатів - не приклад? І Ви впевнені, що там обходилось без лідерів? І рішення на полях битв приймались голосуванням? biggrin
 
посполитий відповів на коментар Дантес, 24.03.2017 - 12:55
А до чого тут поля битв? Не примітивізуйте питання. Сполучені Штати і Швейцарія - зовсім різні речі, з точки державного устрою)
Наведу приклад ближчий(хронологічно) Гуляйпільська республіка. Але... Я забув... Ви ж виховані у цілком совкових уявленнях про анархізм та особистість Нестора Івановича)
P.S. Голосування на полях битв - надвдалий і надсмішний жарт. Ха-ха!
P.P.S. А Вашу сторінку відвідують люди, які на короткій нозі з "лідерами") Паша... Юля... Випивали разом, мабуть...)
 
Дантес відповів на коментар посполитий, 24.03.2017 - 14:36
А то як же wink friends
П.С. То Махно не був лідером? fright Ах так, він батьком був smile
 
посполитий відповів на коментар Дантес, 24.03.2017 - 23:38
А Ви про Махна як особистість чи як про політичного діяча?
Як політичний діяч він жодного рішення не приймав одноосібно.Ба, навіть більше того - змушений був коритись навіть тим спільним рішенням, які йому не зовсім подобались.
P.S.Про батька - смішно. Ха-ха!
 
Дантес відповів на коментар Променистий менестрель, 22.03.2017 - 16:59
Дякую, Менестрелю friends
 
Akimova, 22.03.2017 - 14:07
Єдине, що можу сказати - я завжди голосувала за Тимошенко, коли вона була у списках...
Ні, ще одне. Процитую тебе ж -
Досить нашого одностайного вибору на користь рішучої розумної людини.
- це буде можливо, коли в бюлетені і буде тільки одна людина )))
А влада псує всіх, навіть самих розумних cry
 
Дантес відповів на коментар Akimova, 22.03.2017 - 14:22
Під одностайним я мав на увазі вибір такою переважаючою більшістю, що ніякими підтасовками і махінаціями знівелювати його не вдасться.
Влада псує всіх, але в Європі чомусь менше, ніж в Росії wink
 
Akimova відповів на коментар Дантес, 22.03.2017 - 15:36
Мабуть, потрібно змінювати всю систему, а не одну людину. friends
 
Дантес відповів на коментар Akimova, 22.03.2017 - 15:59
Мабуть, потрібно, Кіммі smile Але кому і куди?
Це був вірш-провокація, ідея його проста і, здавалось би, беззаперечна: нам, українцям, бракує єдності, послідовності і відданості вождям, і вся наша невесела історія - тому підтвердження. Але тільки ти і Макі погодились зі мною (з поправками), у решти - своя окрема думка. Що якраз і підтверджує ідею вірша biggrin
 
Akimova відповів на коментар Дантес, 22.03.2017 - 16:44
Ідея вірша мені зрозуміла. 12 friends Та я от сиджу и розмірковую сама над собою... Як тільки навколо мене з'являється якась юрба чи натовп, мені хочеться вилізти з нього і підти своєю окремою дорогою... Навіть попри те, що я з ними згодна і підтримую їх ідею. Не знаю, чи це властивість мого сварливого характеру, чи це притаманно всій нашій нації...так званій. mda
 
Дантес відповів на коментар Akimova, 23.03.2017 - 14:20
Боюсь признатись, але теж не переварюю натовпу. Особливо коли поряд - мало виховані люди. І не виключаю, що так само вони думають про мене. wink Може, і справді - національна риса?
Але мова наразі не йде про масові акції. Проявити одностайність при голосуванні можна і сугубо індивідуально smile
 
Фотиния, 22.03.2017 - 12:25
Сперечатись не буду (пам'ятаю про Ваш мушкет, Дантесе fright biggrin ), але погодьтеся - "воля" - одне, а "влада" - інше smile Був шанс... Якщо відкинути емоції, з професійної точки зору, чесно кажучи, є багато претензій. Нам би технічний уряд - незаангажований, не замазаний корупцією, економісти-трудяги (хай би й іноземці для початку і зразка), щоб почистити авгієві конюшні... girl_sigh як дітлахів - привчити до порядку, бо стільки років блукали задвірками цивілізації smile
give_rose friends flo17
 
Дантес відповів на коментар Фотиния, 22.03.2017 - 12:38
Ех, я трохи запізнився з відповіддю Посполитому(
Нам би кралю, нам би кралю... Але ми вибирали одного з тих, що мали в кошику: Юлю чи Янека, Юлю чи Петю. Мені цікаво: ми могли зробити гірший вибір, ніж зробили? Один момент: якщо нам тичуть в очі її високими підборами на Майдані, то це роблять джентльмени чи покидьки? А якщо покидьки, то чому я ловлюсь на їхню вудочку?
 
Фотиния відповів на коментар Дантес, 22.03.2017 - 13:14
...о, Жорже, мене не піймати на вудочку - ні підборами, ні інвалідним візком... cool Ну, що Вам сказати? На жаль мусимо вибирати з того, що є cry І виборчий бюлетень найчастіше протестний. Я голосую за Юлю не тому що ЗА, а тому що проти відвертого криміналітета, і Юля в цьому розкладі - реальна альтернатива (ну, а бабуся-сусідка голосує ЗА Янека, тому що проти "фашизму" і ЗА гречку... демократія ж!) smile Юля-Петя? І мені цікаво про "гірший вибір", але Мойсея з Вашингтоном не дочекались ще, факт(((
 
Дантес відповів на коментар Фотиния, 22.03.2017 - 13:20
ЮВТ говорила на Майдані, що найбільша біда України - олігархи, змова яких руйнує ринкову економіку і породжує корупцію. Чи вдалось би їй вилікувати хвору - питання, але діагноз був поставлений вірно.
П.С. Я не ідеалізую ЮВТ, я вибираю з кошика smile
 
Фотиния відповів на коментар Дантес, 22.03.2017 - 13:49
Я не ідеалізую Петю tongue але деякі важливі кроки для лікування таки зроблені: держзакупівлі (гангренозний розплідник корупції) стали значно прозорішими, ми зіскочили з газпромівської "голки" (всі ці газові схеми, на яких гріли руки запроданці, здоров'я економіці не додавали), фіскальні служби перестали бути каральними органами для розправи з політичними опонентами... врешті решт, ми побачили ё-декларації наших слуг wink biggrin
 
Дантес відповів на коментар Фотиния, 22.03.2017 - 14:57
Схеми стали не стільки прозорішими, скільки масштабнішими і нахабнішими. Можна чесно за державні гроші відремонтувати підприємство, щоб уже відремонтованим його приватизувала своя людина. Так і з газом: хто працює, платить 7,60 за куб, хто офіційно не працює, а їздить по заробітках, має 380 кубів за 240, здається, грн. І випалює їх у відкриту квартирку, бо якщо не спалить, то більше не дадуть. А це значить, що країна купить тепер уже в Європі лишні мільярди кубів, на які візьме транш МВФ, а транш дадуть, якщо для працюючих ціни піднімуть, і т.д. Напевне, комусь так треба wink
 
посполитий, 22.03.2017 - 11:21
Чекайте) Тільки от... Не прийде він) А що то Вас у громадянську лірику потягнуло? Допекло аж так?
 
Дантес відповів на коментар посполитий, 22.03.2017 - 11:55
Може, і не прийде. Бо нема до кого frown

37 "Иерусалим, Иерусалим, избивающий пророков и камнями побивающий посланных к тебе! сколько раз хотел Я собрать детей твоих, как птица собирает птенцов своих под крылья, и вы не захотели!
38 Се, оставляется вам дом ваш пуст.
39 Ибо сказываю вам: не увидите Меня отныне, доколе не воскликнете: благословен Грядый во имя Господне!"
(Мтф. 23.)

Не те, щоб саме зараз допекло. Просто мова зайшла: а якщо раптом дочекаємось того Вашінгтона, чи впізнаємо?
 
посполитий відповів на коментар Дантес, 22.03.2017 - 12:02
А варто? Чекати варто? Десь писав я колись... Не тут...
Знайшов...
Поширив сьогодні вночі лінк на замітку щодо поїздки Савченко в Донецьк, додав кілька слів від себе. А сьогодні, читаючи коменти, пошкодував про те. Ні, нічого нового не відкрив.с НІЧОГО!!! Все то й же пошук ворогів "світлого майбутнього". Якщо ти проти Вальцмана - ти агент Кремля, рука Москви. Проти Савченко - порохобот. Що з вами, люди? Чи то співмешкання з москалями в одній державі за 300 років вас зіпсувало, чи то "Союз Нєрушімий" так глибоко метастази пустив? Чи то й справді наше одвічне українське "хуторянство", ницість.
Люди!!! Ви чекаєте богів? Ви чекаєте месій? Обклейте стіни своїх жител портретами "святого Петрика", "цнотливих і непогрішних" Надь, Юль, "Олега-змієборця". Обклейте і бийте поклони в молитовному екстазі, товчіть лобами об долівку, щоб молитва виглядала богоугодніше. Припадайте вустами до тих животворящих ікон. І чекайте на "спасіння", на "світле і щасливе майбутнє", на вознесіння на небеса - хто на що. А на Майдани не ходіть, ні, не треба. А навіщо? Там же немає ЛІ-І-І-ДЕРА-А-А-А... Аж ніби чую, з яким боготворінням ви це слово вимовляєте. І мені від того блювати хочеться. Від того, що цим ви принижуєте самі себе, вважаючи, що хтось розумніший за вас, сміливіший, рішучіший, що від вас нічого не залежить, а треба лише молитися і чекати. Ну, ще можна сказати комусь - От ви не візьмете автомат і не стрілятимете у Вальцмана, а Надя(Юля, Ярош, Білецький і...хто там ще?) візьме і стрілятиме...
А ви не чекайте Надю, Юлю, Яроша-Білецького... Вони тут ні до чого. Ніхто не мусить робити щось за вас. Ви! Ви візьміть і стріляйте. А не можете - мовчіть. Моліться на ті ікони і мастурбуйте на них.
І буде вам велике щастя...
 
Дантес відповів на коментар посполитий, 22.03.2017 - 12:30
Вівці без пастиря - навіть не отара овець, а просто вівці.
Можна і начхати на лідера (бо чи я дурніший?) Правду каже прислів"я: де два українці, там три гетьмани. Руїна з того багатогетьманства і почалася.
У лісі багато грибів (а в народі достойних людей), але юшку можемо варити лише з тих, що в кошику. І вже коли виберемо одного, то маємо триматися до кінця. А він - стояти за нас. Всі інші варіанти ми вже пройшли.
 
посполитий відповів на коментар Дантес, 22.03.2017 - 12:45
Влучно сказали. Про овець))). Вовкам пастирі не потрібні. Вівцям - так. Доля вівці - рано чи пізно йти на заклання.
А ту дурнувату приказку про двох українців москалі придумали, перекрутивши цитату з "Березневих статей" Б. Хмельницького
де два козаки - там третій гетьман суд між ними рядить
. Ця фраза підкреслювала незалежність Гетьманського судочинства. Руїна почалася ще раніше, коли Хмельницький москаликам нас продав.
До кінця триматися, кажете? Та якось виходить в нас, що не "до" кінця тримаємось, а "за" кінця))))
 

Сторінки (2):    назад [ 1 ] [ 2 ] вперед
ДО ВУС синоніми
Синонім до слова:  аврора
Маргіз: - Мигавиця, кольорова мигавиця
Синонім до слова:  аврора
Юхниця Євген: - смолоскиподення
Синонім до слова:  аврора
Ніжинський: - пробудниця-зоряниця
Синонім до слова:  метал
Enol: - ну що - нічого?
Знайти несловникові синоніми до слова:  метал
Enol: - той, що музичний жанр
Знайти несловникові синоніми до слова:  аврора
Enol: - та, що іонізоване сяйво
Синонім до слова:  Бабине літо
Маргіз: - Осіннє танго
Синонім до слова:  Вірний
Маргіз: - Вірний - однолюб
Синонім до слова:  гарна (не із словників)
Маргіз: - осяйна
Знайти несловникові синоніми до слова:  Вичитка
Юхниця Євген: -
Знайти несловникові синоніми до слова:  Мобілізація
Юхниця Євген: -
Знайти несловникові синоніми до слова:  Рахманий
Mattias Genri: -
Синонім до слова:  гарна (не із словників)
Mattias Genri: - sliczna...
Синонім до слова:  видих
Наталя Хаммоуда: - Відди́х, зди́х.
Синонім до слова:  Вірний
Eyfiya: - Непохитний
Синонім до слова:  Вірний
levile: - Незрадливий Вірний
Знайти несловникові синоніми до слова:  Верлібр
Андрій Ключ: - Танцпро – танцююча проза
Синонім до слова:  Церата
Олекса Терен: - Обрус.
Знайти несловникові синоніми до слова:  видих
Enol: -
Синонім до слова:  гарна (не із словників)
Микола Холодов: - Кльова, Класна, Красна.
Синонім до слова:  Церата
Neteka: - Вощонка
Синонім до слова:  Церата
dashavsky: - Клейонка.
Знайти несловникові синоніми до слова:  Церата
Юхниця Євген: -
Синонім до слова:  гарна (не із словників)
Neteka: - Писана
x
Нові твори
Обрати твори за період: