Сайт поезії, вірші, поздоровлення у віршах :: Анно Доміні: Недаремно не дав мені Бог… - ВІРШ

logo
Анно Доміні: Недаремно не дав мені Бог… - ВІРШ
UA  |  FR  |  RU

Рожевий сайт сучасної поезії

Бібліотека
України
| Поети
Кл. Поезії
| Інші поет.
сайти, канали
| СЛОВНИКИ ПОЕТАМ| Сайти вчителям| ДО ВУС синоніми| Оголошення| Літературні премії| Спілкування| Контакти
Кл. Поезії

  x
>> ВХІД ДО КЛУБУ <<


e-mail
пароль
забули пароль?
< реєстрaція >
Зараз на сайті - 2
Пошук

Перевірка розміру



honeypot

Недаремно не дав мені Бог…

Недаремно не дав мені Бог притулку постійного
Все життя – від житла до житла
Бо якби здобула я нарешті власну оселю –
Намагалася б корені глибоко в землю пустити
Обростала б ще більше речами, що серце в полоні тримають
І журилась за те, за що справді журитись не слід

Дасть Бог день – дасть і те, як його пережити
Я – мов пташка, що гнізда щороку будує нові
Правда, хочеться часом закинути якір у землю
Але – ні! Я – не звідси
Коріння пускатиму в Вись

2015-04-03

ID:  579942
Рубрика: Поезія, Лірика
дата надходження: 09.05.2015 06:03:06
© дата внесення змiн: 09.05.2015 06:03:06
автор: Анно Доміні

Мені подобається 4 голоса(ів)

Вкажіть причину вашої скарги



back Попередній твір     Наступний твір forward
author   Перейти на сторінку автора
edit   Редагувати trash   Видалити    print Роздрукувати


 

В Обране додали: Валя Савелюк, Касьян Благоєв
Прочитаний усіма відвідувачами (886)
В тому числі авторами сайту (19) показати авторів
Середня оцінка поета: 5.00 Середня оцінка читача: 5.00
Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі..




КОМЕНТАРІ

16 17 give_rose
 
Анно Доміні відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
hi 23
 
Endorphinochka, 19.05.2015 - 13:39
Навзаєм Анно friendz 19 39 39 39
 
Endorphinochka, 18.05.2015 - 17:39
Все так як має бути.
Ви душевно й щиро описали те, що має стати пріоритетом у кожного з нас tender
Особливо:Коріння пускатиму в Вись! flo06 39 39 39
 
Анно Доміні відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Рада нашому однодумству, Ендорфіночко smile 23
 
Валя Савелюк, 12.05.2015 - 13:45
навзаєм smile 16
 
Валя Савелюк, 12.05.2015 - 12:12
це - закінчення попереднього тексту - не помістився увесь у абмежений для коментаря простір, тому - спочатку читайте знизу, а тоді вже тут... у такій послідовності воно писалося...
і ще одне - усе це тільки мої розмисли, і не більше того... smile smile 16 16

...Любов між Богом і людиною, між людиною і людиною, між людиною і котом, скажімо - в основі принцип той самий: любов дає свободу і радість-щастя, освітлює і зігріває, вирощує-розвиває, а прив"язаність - мучить-карає, неволить (любими способами), привласнює, відбирає (часто навіть життя, а не тільки радість-щастя і т.д.)

різниця між Божим світоустроєм (Любов"ю) і вивернутим світоустроєм (споживацтвом) дуже тонка для того, хто не схильний мислити - "бачити"... Ви схильні мислити, тому я впевнена, що різницю між справжнім-Божим і перевернутим-зіпсованим Ви бачите...
 
Анно Доміні відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Що відповісти? Погоджуюся з усім. Дякую за наше спілкування, пані Валю 23 23 23
 
Валя Савелюк, 12.05.2015 - 12:10
глобальне і кардинальне - це масштаб, а Ви ж знаєте, Анно, принцип "як угорі - так і внизу", мале і велике існує тільки у наших людських сприйняттях-поняттях... уся Вселенна відбивається у одній краплині роси - отак і відбивається... якби все, що ми знаємо про Бога не стосувалося наших знань про себе самих - жодних "великих" знань ми і не сприймали б, бо не могли б осмислити... ну от як наприклад не можемо осмислити вічність чи безкінечність - бо живемо у кінечному і обмеженому світі, не можемо осмислити світ більшвимірний чим наш, та навіть "життя після сметрі" осмислити не можемо - але можемо ВІРИТИ... smile тому Христос і вдався до притч - прикладів для пояснення, де фігурували прості речі і прості ситуації, і закономірності прості... бо просте і складне - все те саме, тільки на рівних рівнях сприйняття... є правда і є неправда - от і вся різниця, решта все - умовності, різноманітності... "...Я вам про земне кажу, а ви не вірите (та вони його просто не розуміли, що Він їм казав, вони нічого абстрактного не сприймали, нічого не сприймали символічного - все намагалися розжувати зубами, помацати пальцями, як хліб чи рибу, а не уявою чи осмисленням, не умом - а що вже казати про Вищий Розум - тому й завдання головне - Рости і Розвиватися), - то почну цитату спочатку, бо текст у дужках вийшов довгим: "Я вам про земне кажу, а ви не вірите, як же ви повірите, коли я Вам про Небесне казатиму..." (цитата приблизна але по суті витримана...) - як нам розказати про НЕБНСНЕ (інше, космічне, іншовимірне, безгравітаційне))) - коли ми не сприймаємо понять дальших за наш земний досвід... на те й здібність абстрагуватися, на те й інтуїція, уява - але щоб цим інструментарієм користуватися, то треба тренуватися постійно, мабуть, якщо вже не вродженими вони виявляться - спостерігати, осмисляти... ох, Анно, думаю, Ви все це знаєте, тому, не буду надто розповсюджуватися наразі... smile smile 16
Любов між Богом і людиною, між людиною і людиною, між людиною і котом, скажімо - в осн
 
Валя Савелюк, 11.05.2015 - 21:15
чи можливий односторонній зв"язок?.. що ж, візьмімо до прикладу Любов Бога і людей... Бог нас ЛЮБИТЬ, і відчуваючи Його із кожним із нас Зв"язок, ми і кажемо - "Бог завжди з нами"... Чи любимо так само ми Його?.. часто ми і не думаємо про Нього, і не згадуємо роками, а то і десятками роеів - поки молоді і все у нас гаразд, багато хто зпосеред нас навіть не вірить, що Він узагалі Є... а Він все одно нас любить - увіх, не нагадує про себе, коли забуваємо, не доводить, коли в Нього не вірять... мама моя казала так: "якщо людину батько з дому вижене, рідна мати прокляне, брати-сестри відвернуться, друзі зрадять, діти відмовляться, люди зігнорують - Бог ніколи не покине людину, навіть тоді, коли сама людина від Бога відмовиться - Бог не відмовиться від людини..." це - правда, власним (і не тільки) життям перевірено - Бог ніколи не покинув, ніколи НЕ ЗАПІЗНИВСЯ навіть... отакий односторонній зв"язок, який свого часу стане "обоюдостороннім", обов"язково стане... усі ми полюбимо Його - серцем одкритим полюбимо і з власної нашої волі, хоч і не всі разом, бо Він уже наперед любить нас - інакше не буває... (хочете щоб вас любили? - любіть уже самі, наперед - є така порада у суфіїв, здається... не пригадую точно звідки порада ця, але від моєї забудькувасті вона (порада) не втрачає).
то чи можливий односторонній зв"язок - самі, Анно, повисновкуйте smile
щодо ж нашого зв"язку, то він, як я його відчуваю - дружній... а дружба (я маю до вас дружні почуття) - це і є любов, справжня, саме зв"язок, який дає радість і не обмежує взаємної свободи... шанує навзаємну свободу обох друзів... smile
отак-о якось smile 16 give_rose
 
Анно Доміні відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Ех, пані Валю, Ви вже як наводите приклад - то щось глобально-кардинальне, як от Бог і людина. Але ж правда, свята правда! Саме так і є!
smile 23 16
 
Чорний Кіт, 11.05.2015 - 19:22
Недаремно не дав мені Бог притулку постійного
Намагалася б корені глибоко в землю пустити
Я – мов пташка, що гнізда щороку будує нові
А коріння пускатиму там, де по справжньому зможу Зажити...

Вибачте, просто захотілось написати такий відгук, так я відчув цей вірш, без будь-яких натяків. give_rose give_rose give_rose
 
Анно Доміні відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Дякую, пане Чорний Кіт, заходьте smile 23
 
Валя Савелюк, 10.05.2015 - 18:53
люба Анно, мудра відповідь Ваша... і благородна, і світла для мене...
благословив Господь усвідомити до решти різницю - грань невидимо тонку для ока земного - чим зв"язок різниться від прив"язаності:
Зв"язок - це Любов, і зв"язок перервати не здібна жодна зовнішня сила - навіть смерть, бо ні відстань, ні розлука - не мають влади над духовною присутністю одного люблячого в іншому люблячому, чи у якомусь світі, який людина любить серцем і зберігає зв"язок із ним, навіть його втративши...
прив"язаність же - саме слово про все свідчить - прив"язатися можна і до кілка... і от якщо кілок той кудись пропаде - людина відчуває себе покинутою, загубленою, нещасливою і самотньою, бо шнурок, яким була прив"язана до кілка свого (чи іншої людини, якщо просто "прив"язана" була, а не встановився між ними Зв"язок істинний, чи до якихось речей-предметів, умов і т.д.)- то шнурок тепер волочиться слідом за людиною тою, а кілка ніде нема... забрав хтось кілочка такого кумиристого, який центром вселенної здавався - і як же тепер самій людині бути? smile smile тому і сказав Господб - "не сотвори собі кумира" - кумир - це прив"язаність якраз і є - кілок, власне, який позбавляє свободи-волі, у рабство бере...

я наразі залишаю у собі із тим, що любила - Зв"язок мій сердечний і духовний, любов мою тобто

а прив"язаність - сама розриваю - отака наразі ситуація...

..."вросла коренями ввись" - за те так і сталося, але тільки на фізичному плані smile smile а на вищому - нічого відібраним бути не може, що я люблю... smile 16 give_rose
дякую Вам, Анно... за зв"язок наш smile
 
Анно Доміні відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Переживаєте якусь розлуку, я так розумію?

Якщо вважаєте, що між нами Зв"язок - то для мене це великий комплімент, пані Валю! Дуже гарно написали, мудро. Я от тільки думаю - чи може зв"язок бути однобічним? Хоча, здається, із Ваших слів виходить, що може. У мене, принаймні, у житті бувало таке - любиш когось, а доля розводить, часом назавжди. Однак той, кого любила - залишається у моєму серці довіку (недарма ж сказано, що Любов не минає), і в миті смутку мене тішить думка, що ми колись обов"язково зустрінемося - Там, і спілкування наше не буде вже обмежене і обтяжене людським, а буде радісним і щирим.

Знаєте, Ви оце тепер змусили мене міцно замислитися: була одна людина, яку, як я досі вважала, я любила - понад усе в світі. До цієї миті я була упевнена, що я його саме любила - а тепер засумнівалася: може, то просто була дуже сильна закоханість? Не Зв"язок, а прив"язаність? Може, та прив"язаність і переросла би у Зв"язок, якби Бог дав нам бути разом, але, оскільки не дав, то так уже й лишилося... І хоча тоді я усвідомлювала, що ніхто й ніколи не був мені так потрібен - тепер, думаючи про тих, кого хочу зустріти Там - його якось і не пригадую вже... Вмієте Ви дати харч для роздумів!
23 23 23
 
Валя Савелюк, 09.05.2015 - 15:40
прекрасно... і знали б Ви, Анно, наскільки для мене зараз вірш Ваш актуально звучить... власне, усе так само в реальності моїй сталося... отже, "коріння пускатиму в Вись" smile give_rose
 
Анно Доміні відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Дякую, пані Валю. Ви, по-моєму, уже давно у Вись пустили - ще й іншим помагаєте. Може, тому й пустили, що так сталося? А може, навпаки, - так сталося, щоб Ви пустили - бо дуже там потрібні? smile 23
 
Касьян Благоєв, 09.05.2015 - 09:57
з таких розмов, коли чистим словом розуму до спраглої душі своєї говорить серце людини, і я, посторонній слухач, зможу пізнати і інший світ, і почути власне серце, і зрозуміти суть свого приходу під сонце земне.
це гарна форма для вас, це дуже зважені і вивірені інтонації, це найпотрібніші слова того, хто чесний у всьому перед собою і перед небом.
щоб бути щасливим, справді щасливим, людині дуже мало потрібно. кажу з власного досвіду життя, з того, що лишали мудрі тут до нас.
а ви цими словами мене здивували. вкрай. якщо я пам/ятаю кількість ваших років земних
 
Анно Доміні відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Ну, не такий уже й сторонній wink
Дякую, Касьяне 23

І чого ви до моїх років причепилися? Мудрість із віком мало пов"язана smile (Ну, звісно, це я не свою мудрість хвалю, не подумайте - але скільки направду є людей, що і вік прожили, а все як діти міркують, і все лиш новими цяцьками захоплюються... А є й такі, що в цьому віці уже глибоко в Небеса прозирали - так що нам іще рости і рости... Чи доростемо коли?)
 
Джаннет Даклін, 09.05.2015 - 09:14
А Ви праві!
 
Анно Доміні відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Дякую smile 23
 
dovgiy, 09.05.2015 - 08:58
Від житла до житла...нажите майно... Нам Бог дав планету з такою умовою, що кожному з нас мало бути все необхідне для життя, але люди жадні. Хтось гребе до себе по -над всяку міру, а хтось мусить жити пташкою... і пускати духовні коріння догори.
17 32 give_rose friends
 
Анно Доміні відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Так-так, щодо "гребе" пригадується історія, що розказував мені колись один таксист про якихось своїх знайомих: бізнесмен святкував з ріднею у барі свій перший мільйон, напилися, вийшов, сів за кермо - бац! аварія і він насмерть. От вам і притча із життя.
"Де скарб твій - там і серце твоє."
Дякую, пане Довгий, за гостину 23
 

ДО ВУС синоніми
Синонім до слова:  аврора
Маргіз: - Мигавиця, кольорова мигавиця
Синонім до слова:  аврора
Юхниця Євген: - смолоскиподення
Синонім до слова:  аврора
Ніжинський: - пробудниця-зоряниця
Синонім до слова:  метал
Enol: - ну що - нічого?
Знайти несловникові синоніми до слова:  метал
Enol: - той, що музичний жанр
Знайти несловникові синоніми до слова:  аврора
Enol: - та, що іонізоване сяйво
Синонім до слова:  Бабине літо
Маргіз: - Осіннє танго
Синонім до слова:  Вірний
Маргіз: - Вірний - однолюб
Синонім до слова:  гарна (не із словників)
Маргіз: - осяйна
Знайти несловникові синоніми до слова:  Вичитка
Юхниця Євген: -
Знайти несловникові синоніми до слова:  Мобілізація
Юхниця Євген: -
Знайти несловникові синоніми до слова:  Рахманий
Mattias Genri: -
Синонім до слова:  гарна (не із словників)
Mattias Genri: - sliczna...
Синонім до слова:  видих
Наталя Хаммоуда: - Відди́х, зди́х.
Синонім до слова:  Вірний
Eyfiya: - Непохитний
Синонім до слова:  Вірний
levile: - Незрадливий Вірний
Знайти несловникові синоніми до слова:  Верлібр
Андрій Ключ: - Танцпро – танцююча проза
Синонім до слова:  Церата
Олекса Терен: - Обрус.
Знайти несловникові синоніми до слова:  видих
Enol: -
Синонім до слова:  гарна (не із словників)
Микола Холодов: - Кльова, Класна, Красна.
Синонім до слова:  Церата
Neteka: - Вощонка
Синонім до слова:  Церата
dashavsky: - Клейонка.
Знайти несловникові синоніми до слова:  Церата
Юхниця Євген: -
Синонім до слова:  гарна (не із словників)
Neteka: - Писана
x
Нові твори
Обрати твори за період: