Сайт поезії, вірші, поздоровлення у віршах :: Ilsa: Христос у божевільні - ВІРШ

logo
Ilsa: Христос у божевільні - ВІРШ
UA  |  FR  |  RU

Рожевий сайт сучасної поезії

Бібліотека
України
| Поети
Кл. Поезії
| Інші поет.
сайти, канали
| СЛОВНИКИ ПОЕТАМ| Сайти вчителям| ДО ВУС синоніми| Оголошення| Літературні премії| Спілкування| Контакти
Кл. Поезії

  x
>> ВХІД ДО КЛУБУ <<


e-mail
пароль
забули пароль?
< реєстрaція >
Зараз на сайті - 13
Пошук

Перевірка розміру



honeypot

Христос у божевільні

Повіки день проколював промінням,
Складав у стоси книги древніх снів…
Як хочеш жити – запасись терпінням.
Втамують ліки й осінь звичний гнів…

Той звір, що приручив твою свідомість,
Шукає способів проникнути в наш світ.
Здоровий розум – втрачена відомість…
Вінець терновий вріс в колючий дріт.

Твоє розп'яття – ліжко «сьомої» палати,
Життя й спасіння* – явища тут неподільні.
За тисячі років ніхто й не смів гадати,
Що сам Христос опиниться у божевільні.



* - Ім'я Ісус походить з грецької мови Іесоус, що в свою чергу є транслітерацією з єврейської Єшуа, або Йошуа, або ще Єгошуа і означає «Яхве є спасінням», «Сущий є спасінням», «Життя є спасінням».

ID:  281803
Рубрика: Поезія, Езотерична лірика
дата надходження: 21.09.2011 12:46:24
© дата внесення змiн: 21.09.2011 13:33:46
автор: Ilsa

Мені подобається 0 голоса(ів)

Вкажіть причину вашої скарги



back Попередній твір     Наступний твір forward
author   Перейти на сторінку автора
edit   Редагувати trash   Видалити    print Роздрукувати


 

В Обране додали: Aleex, Warik666, Gill, Інга Хухра, Голоси
Прочитаний усіма відвідувачами (1794)
В тому числі авторами сайту (64) показати авторів
Середня оцінка поета: 5.00 Середня оцінка читача: 4.00
Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі..
Сторінки (2):    назад [ 1 ] [ 2 ] вперед




КОМЕНТАРІ

Голоси, 30.11.2011 - 04:13
fright хм... а назва обіцяла набагато більше... smile
 
B@b@ngido, 21.11.2011 - 19:56
Прочитав усі коментарі - забув про що вірш. Прочитав вірш - забув про що коментарі((
Можливо, ілюстрація до вірша вирішила б мою проблему...?
 
Ilsa відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Ну й завданнячко Ви мені дали..)) Ніяк не знайду відповідної ілюстрації. Спробую пояснити)
Насправді все доволі банально. Вірш - це суцільний образ божевільного, який вважає себе Ісусом Христом. Образ трохи.. завуальований) Тому здається, що у вірші присутній (псевдо)натяк на релігійну тематику.
 
tatapoli, 17.11.2011 - 09:08
12 12 12
Твір вийшов з недвузначним підтекстом, хоча задум, судячи зауваження, був іншим!
Таке буває!Це Ваше "дітище" і Ви маєте право на власну думку, однозначно! smile
22 19 22 wink
 
Ilsa відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Дякую за візит і розуміння! give_rose
 
Іван Блиндюк, 07.11.2011 - 18:41
Прочитав твою дискусію з Тарасом Слободою. Змусило посміхнутися. Людина не розуміє основного задуму твору, але намагається навязати свою позицію, яка є абсолютно недоречною в даній ситуації. Виникає питання: навіщо критикувати і ображати автора, якщо не розумієш сенс його робіт?
 
Ilsa відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Це була критика заради критики)
 
Warik666, 30.10.2011 - 02:01
В обране ) безперечно )
 
Інга Хухра, 25.10.2011 - 08:13
Ви геніально написали цього вірша! Такого я ще не читала... усе так чітко, так влучно, так неповторно, символічно,метафорично, насичено! 12 12 12 12 12 12 12 flo26
 
Ilsa відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
apple Спасибі))
 
Прибулець, 24.10.2011 - 18:53
Вау, класно, і назва неперевершена 12 give_rose
 
Ilsa відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
дякую))

a42
 
Ден Мун, 17.10.2011 - 03:19
Ну назва вже геніальна)
 
Ilsa відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Старалася)) curtsey
 
В.А.М., 27.09.2011 - 08:17
Илси, тонн документальных фильмов не может быть по той простой причине, что во времена жизни Исуса кино не снимали biggrin tongue
 
Ilsa відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Зате зімають зараз))) Із дуже хорошими акторами)))) yes
 
Тарас Слобода, 26.09.2011 - 16:58
ладно, колись підростеш і зрозумієш, що я мав на увазі.
 
Тарас Слобода, 26.09.2011 - 09:59
"За своє свідоме життя"..- вибачте, але саме свідоме життя у Вас тільки розпочинається, якби Ви не намагалися це заперечити.
"Не належу до жодної з конфесій" - "конфесія" це свого роду громада людей, яких об'єднують спільні погляди та віросповідання. Повірте, людей, які розділяють схожі з Вами погляди є доволі багато, тому Ви хоч-не-хоч належите до їхньої "конфесії"
"Не заперечую існування Христа. Він - цілком реальна історична особа" а що є справді якісь історичні факти, окрім релігійних, котрі підтверджують цей факт (просто може я не знаю таких)

"А заслужена кара чекає тільки "на тому світі". Я не вірю в "той" світ. Відплата чекає нас тут. За кожен вчинок - добрий чи поганий - ми вже відповідаємо" - не правда, (навіть опускаючи релігію). Ми часто відповідаємо за помилки своїх дітей, чи навпаки, вони за наші. Вертаючись знову (хоч і це немає відношення до твору) до Булгаківської "Майстер та Маргарита" першого розділу, де Воланд дискусіює з Берліозом про релігію, - дуже гарно розписано і заперечено всі Ваші погляди

проблема "сучасних батюшок" - це, повторююся виключно їх проблема, ми ж обираємо депутатів, хоч знаємо, що вони бандити. Люди ходять до церкви, не для того, щоб подивитися на золоті прикраси, чи дорогі коври, чи приодітих батюшок, люди ходять туди, бо тільки там вони відчувають себе вільними, щасливими, задоволеними. Пам'ятаю був я у Львові у 2001 році, коли приїжджав Папа Римський. Ви не уявляєте це відчуття, коли ти стоїш серед півторимільйонного натовпу вірян, і отримуєш незбагненне задоволення від того, що ти частина цього дійства (не дивлячись на те, що падає дощ, всі стоять на іподромі, в болоті, протягом шести годин).
 
Ilsa відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Це все здається вкрай несуттєвим... Кожен з нас все одно залишився при своїх переконаннях.

Слово "конфесія" я вжила у значенні "релігійна громада". smile

Існує сотні (якщо не тисячі) праць щодо достовірності Біблійної історії про Христа, тонни документальних фільмів та наукових досліджень. Усе це можна знайти в Інтернеті. Більшість належать релігійним "фанатикам", але й серйозні науковці займалися цим питанням. Відкидаючи всі релігійні переконання. Не тільки історики та археологи, а й фізики, біохіміки. Я десь читала статтю (на жаль, забула, де саме), в якій докладно описані результати досліджень Плащаниці. По ній визначили всі фізичні параметри, рани та синці на момент смерті, та навіть хвороби, на які він міг хворіти раніше.

Те ж саме можна відчути на рок-концерті smile Тільки прихильників менше і вони не ведуть війни та суперечки між собою за те, в кого група (чи то "Бог") краща, "реальніша" та справедливіша.
 
Gill, 25.09.2011 - 21:34
Додав до обраного цим усе сказано)) give_rose
 
В.А.М., 25.09.2011 - 06:06
молодец
 
Ilsa відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
дякую)
 
Тарас Слобода, 23.09.2011 - 22:45
Просто суть у тому, що Ви як автор повинні відповідати на запитання читачів, бо виходить не коректним з Вашого боку ігнорування запитань, свою позицію потрібно вміти не тільки висловлювати, а й відстоювати. Бо це просто боягузтво сказати "кожен розуміє як може", "надто складне для висловлення". Вчіться висловлювати Вашу позицію, бо у іншому випадку (а Ви ще не раз у майбутньому стикнетеся із двоякими ситуаціями) Вас просто "зїсть" сильніший опонент. Діалектика не повинна занепадати
 
Ilsa відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Вибачте, Ви вважаєте боягузством відмову від непотрібної суперечки? Я чітко вказала свою позицію - не підтримую офіційну церкву. Вважаю безглуздям таке нав'язання ідеології. БУДЬ-ЯКОЇ ідеології. Не належу до жодної з конфесій. За своє свідоме життя (невеликий проміжок часу, але мені вистачило) я визначила для себе базові життєві пріоритети та принципи світобачення. Саме таке моє бачення. І ніяке інше. Свобода віросповідування, пам'ятаєте? smile

Не заперечую існування Христа. Він - цілком реальна історична особа. Але ким був Христос? Він - звичайна людина. І саме люди піднесли його до рівня божественності. Таким чином ми самі стали "Божими дітьми". Навіщо це "звання"? Щоб виправдати свої помилки і вчинки перед (ким?) самим собою і суспільством. Тому що Бог (БатькоОтець!) пробачить усе. А заслужена кара чекає тільки "на тому світі". Я не вірю в "той" світ. Відплата чекає нас тут. За кожен вчинок - добрий чи поганий - ми вже відповідаємо. Не колись, десь у потойбіччі. Тут і Зараз. Причинно-наслідковий зв'язок: зробив - отримуєш відплату. І ніхто не буде жертвувати собою заради "прощення наших "гріхів"". Так чи інакше, ми використовуємо релігію у власних корисних цілях.
До речі, Ви бачили сучасних "батюшок"? Бачили, на чому вони їздять, в що вдягаються, де живуть? А Ви знаєте, як виживають (про яке Життя тут можна говорити?) середньостатистичні громадяни України? Люди, які через низький статок змушені відмовляти собі в усьому, приходять в "дім Божий" і що вони бачать? Дорогі коври, золоті підсвічники, золочені рами... Якась тут назріває (чи то класова, чи то соціальна) нерівність між дітьми Божими...

А щодо діалектики... Хіба доречно прирівнювати досить однобоку критику до об'єктивного діалогу?

PS. Ви бували коли-небудь у божевільні? Знаєте, скільки там тих Христів, Наполеонів, Ньютонів і т.д. і т.п? Навіть Сардельок та Собачок зустріти можна... Мабуть, втретє намагаюся Вам сказати - основний задум релігії не стосується. Ви самі побачили те, що хотіли побачити.
 
Тарас Слобода, 23.09.2011 - 14:47
- "Я не намагаюся комусь нав'язати свій світогляд" - висловлюючи свою думку у поетичній формі ми хоч-не-хоч навязуємо її читачеві, змушуємо його роздумувати над нашим сприйняттям фактів.

- "І не заперечую "існування Христа-спасителя" - тоді фразою "Що сам Христос опиниться у божевільні" - Ви насміхаєтесь над значенням слова "спаситель"

- "Ми самі обираємо, в що нам вірити" - звичайно, головне не забути, що нам прийдеться потім і відповідати за свої вчинки чи вибір.

- "Я далеко не атеїстка" - не знав, що бувають "трошки атеїсти" і "більше атеїсти" smile

- "Просто не підтримую позицію сучасної офіційної церкви, яка розвиває культ особи з метою власного збагачення" - вникнучи у історію церкви, чи взагалі у історію можна помітити, що церква (чи окремі люди) використовували віру людей для свого збагачення. "Сучасна церква" навпаки стала більш поблажливою щодо деяких канонів, світ не стоїть на місці, йде вперед, тому і церква намагається рухатись разом із ним, тим паче християнство найлояльніша віра. Просто не потрібно сприймати церкву як останній орган, це просто "портал" для спілкування із Богом. Яка різниця чи збагачується хтось за рахунок церкви, чи ні, люди ходять до церкви, не тому, що так "треба", чи "прийнято" а поспілкуватися із Богом, відпочити душевно (бо де ж іще можна зустріти стільки вірян)

Я і сам люблю читати Булгакова, просто його твори не такі вже й прямі, як можуть видатися на перший погляд, там багато прихованого.
 
Ilsa відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Ваше право так вважати. Не хочеться з Вами (чи взагалі з будь-ким) сперечатися на тему релігії. Це надто особисте. Надто складне для висловлення. Кожен розуміє, як може. Ви зрозуміли все відповідно до Вашої позиції в житті, власного розуміння світу...

Основний задум віросповідування не стосується взагалі.
 
Тарас Слобода, 23.09.2011 - 14:05
власна думка це звичайно добре, але її треба якось ще обгрунтовувати, є й декілька зауважень:

а) я розумію що у 18 років хочеться бунтувати, протистояти всьому навкруг, "шукати альтернативного пояснення" але доказуючи протилежне, Ви тим самим доводите існування дійсного (по мотивам Майстера і Маргарити" Булгакова (на прикладі Канта))

б) Булгаков не заперечував існування Христа-спасителя

в) Булгаков вживав морфій, отже його твердження і думки не можна вважати не упередженими чи вільними

г) чим Вам особисто заважає теорія існування Христа-спасителя
 
Ilsa відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Я не намагаюся комусь нав'язати свій світогляд. І не заперечую "існування Христа-спасителя". Ми самі обираємо, в що нам вірити. Я далеко не атеїстка. Життя не сприяє безвір'ю... Просто не підтримую позицію сучасної офіційної церкви, яка розвиває культ особи з метою власного збагачення.

Нікого не хотіла образити. Це просто власні думки, викладені "на папері".

Порівняння з Булгаковим випадкове. Я не намагалася жодним чином наслідувати його.

І зовсім не хочеться бунтувати smile Переросла, мабуть...


PS. Інколи хочеться поглянути на речі "з іншого ракурсу"... Тому й виходить такий собі сюрреал smile
 
_heul_doch_, 23.09.2011 - 12:10
Н, навпаки подобається....змушує задуматися....Булгаковим повіяло....
 
Ilsa відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
О, це один з моїх улюблених письменників smile
 

Сторінки (2):    назад [ 1 ] [ 2 ] вперед
ДО ВУС синоніми
Синонім до слова:  аврора
Маргіз: - Мигавиця, кольорова мигавиця
Синонім до слова:  аврора
Юхниця Євген: - смолоскиподення
Синонім до слова:  аврора
Ніжинський: - пробудниця-зоряниця
Синонім до слова:  метал
Enol: - ну що - нічого?
Знайти несловникові синоніми до слова:  метал
Enol: - той, що музичний жанр
Знайти несловникові синоніми до слова:  аврора
Enol: - та, що іонізоване сяйво
Синонім до слова:  Бабине літо
Маргіз: - Осіннє танго
Синонім до слова:  Вірний
Маргіз: - Вірний - однолюб
Синонім до слова:  гарна (не із словників)
Маргіз: - осяйна
Знайти несловникові синоніми до слова:  Вичитка
Юхниця Євген: -
Знайти несловникові синоніми до слова:  Мобілізація
Юхниця Євген: -
Знайти несловникові синоніми до слова:  Рахманий
Mattias Genri: -
Синонім до слова:  гарна (не із словників)
Mattias Genri: - sliczna...
Синонім до слова:  видих
Наталя Хаммоуда: - Відди́х, зди́х.
Синонім до слова:  Вірний
Eyfiya: - Непохитний
Синонім до слова:  Вірний
levile: - Незрадливий Вірний
Знайти несловникові синоніми до слова:  Верлібр
Андрій Ключ: - Танцпро – танцююча проза
Синонім до слова:  Церата
Олекса Терен: - Обрус.
Знайти несловникові синоніми до слова:  видих
Enol: -
Синонім до слова:  гарна (не із словників)
Микола Холодов: - Кльова, Класна, Красна.
Синонім до слова:  Церата
Neteka: - Вощонка
Синонім до слова:  Церата
dashavsky: - Клейонка.
Знайти несловникові синоніми до слова:  Церата
Юхниця Євген: -
Синонім до слова:  гарна (не із словників)
Neteka: - Писана
x
Нові твори
Обрати твори за період: